Reise med baby

Julifrøken87

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Julegavene 2019
Jeg er student og mannen har derfor all permisjonen. Vi driver og snuser litt på å reise rundt med mini. Han er 7 uker nå, veldig tålmodig og våkner 2-3 ganger om natta for mat. Så vi tror ikke det skal bli noe problem. Men hvor kan/bør man dra? Korte turer, lange turer? Varme plasser, storbyer? Noe spesielt man bør tenke på utenom vaksiner og å ha med egne bleier?
 
Du kan jo dra hvor som helst, babyer fødes og ferdes jo overalt i verden:p Vi skal på en 10 timers biltur om 4 uker, og skal til USA rett etter jul...:) Du må vel tenke på pass noen steder, vaksiner andre steder - ellers får du tak i det meste over alt tenker jeg...?:)
 
Du kan jo dra hvor som helst, babyer fødes og ferdes jo overalt i verden:p Vi skal på en 10 timers biltur om 4 uker, og skal til USA rett etter jul...:) Du må vel tenke på pass noen steder, vaksiner andre steder - ellers får du tak i det meste over alt tenker jeg...?:)
Ja, leter mer etter konkrete reisemål egentlig :) vi tenker også USA etter jul, men usikker på hvor og hvor lenge, hvor skal dere og hvor lenge blir dere? Hotell eller leilighet?
 
Ja, leter mer etter konkrete reisemål egentlig :) vi tenker også USA etter jul, men usikker på hvor og hvor lenge, hvor skal dere og hvor lenge blir dere? Hotell eller leilighet?
Ok:) Mest sannsynlig Florida i 4 uker i enten hus eller leilighet. Vi får mest sannsynlig besøk av venner og familie når vi er der nede og de vil da spleise på tiden de er der. Er glad i Naples, OC, Miami..:) Hva har du tenkt på? Vært der før?
 
Kanskje lurt å holde seg unna Florida og andre zika rammede områder om du vil ha en baby til. Men bortsett fra det e det vel bare fantasien som kan stoppe dere?? Vi reiste mye med førstemann! Veldig kjekt! Blir nok ikke sånn denne gangen :)
 
Vurderer Thailand i januar!

Ellers skal jeg fly til Norge om 2 uker.