Registrering hos fertilitetsklinikken

Glad sau

Forumet er livet
Marsmellows-15
Hei dere!

I dag fikk vi papirene som skal registrere oss før samtale på fertilitetsklinikken i haugesund. Så..lurer jeg nå på..

Hvorfor i alle dager skal de ha tilsendt bilde av meg og mannen? Holder det ikke at de får de oss når vi møter opp!? De har til og med gula det ut med tusj, så må være viktig x-)
 
Hei dere!

I dag fikk vi papirene som skal registrere oss før samtale på fertilitetsklinikken i haugesund. Så..lurer jeg nå på..

Hvorfor i alle dager skal de ha tilsendt bilde av meg og mannen? Holder det ikke at de får de oss når vi møter opp!? De har til og med gula det ut med tusj, så må være viktig x-)

Fikk beskjed fra Porsgrunn at det er for å bli mer kjent med dere ved å se dere. Hvor vi er er de veldig flinke på navn og jeg føler meg i hvertfall veldig godt mottatt :)
 
Takk for at du tar opp temaet, Glad sau! Vi er vel snart på vei dit, vi også, og jeg hadde også tenkt at det var veldig merkelig om jeg hadde fått beskjed om å sende bilder, uten å vite noe mer. Takk for info, VictoriaH [emoji106]
 
Hei dere!

I dag fikk vi papirene som skal registrere oss før samtale på fertilitetsklinikken i haugesund. Så..lurer jeg nå på..

Hvorfor i alle dager skal de ha tilsendt bilde av meg og mannen? Holder det ikke at de får de oss når vi møter opp!? De har til og med gula det ut med tusj, så må være viktig x-)

Når har dere fått forsamtale? :)
 
Når har dere fått forsamtale? :)
Uff. Beklager super seint svar!! Var på samtale denne uka. Blir satt på ivf fra 20 des. Var så "heldig " å ha mensen på timen så da kastet de oss rett i behandlingen :)
 
Uff. Beklager super seint svar!! Var på samtale denne uka. Blir satt på ivf fra 20 des. Var så "heldig " å ha mensen på timen så da kastet de oss rett i behandlingen :)
Så kjekt å få starte med en gang!
 
Så bra! Masse lykke til!
 
Back
Topp