Refertilisering

Mannen min gjennomgikk refertilisering i høst :happy:
Vi var så heldige å bli gravide etter 3 mnd.
Om innngrepet blir vellykket påvirkes av faktorer som hvor lenge det er siden han ble sterilisert, mengde arrvev osv..
Bare spør dersom det er noe konkret du lurer på:happy:
 
Hvor lenge hadde mannen din vært sterilisert da? Hvor var det han gjorde han inngrepet?
Det var bare et år siden, så sjansene var jo gode sånn sett. Men sjansene skal være gode selvom det er en god del lenger siden også.
Han var på Volvat Majorstua i Oslo :happy:
 
Men man må vel ikke ha full narkose eller?
Noen steder tror jeg man kan velge. Men der gjorde de det kun i full narkose rett og slett fordi det gir større sjanse for et godt resultat. Det er et mer tidkrevende inngrep enn en sterilisering, og de er helt avhengige av at pasienten klarer å ligge rolig gjennom hele inngrepet.. det var hvertfall det vi fikk beskjed om :)
 
Tusen takk for at du svarer [emoji4] vi driver å vurderer å ta en sjans å prøve. Men vet ikke om noen som har gjort det, å lite å lese om det på nett. Å inne her er det alltids noen som har gjort litt av det meste. Vi bestiller en time for en prat tenker jeg [emoji4]
 
Tusen takk for at du svarer [emoji4] vi driver å vurderer å ta en sjans å prøve. Men vet ikke om noen som har gjort det, å lite å lese om det på nett. Å inne her er det alltids noen som har gjort litt av det meste. Vi bestiller en time for en prat tenker jeg [emoji4]
Bare hyggelig! Ønsker dere masse lykke til! :happy:
 
Håper alt etterpå går fort også [emoji6] så det ikke blir så stort hopp mellom siste å evt den her. Så blir en spennende vår [emoji4]
 
Back
Topp