Redebygging

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Noen som allerede er igang med å planlegge eller drive med redebygging?
 
Hadde ekstrem redebygging sist svangerskap og håper virkelig jeg får det igjen [emoji16] sorterte og organiserte absolutt alt [emoji41] alle skuffe og skap. Var til og med på loftet å ryddet [emoji23]
Men er for øyeblikket alt for trett og sliten.
 
Ååå er dette ei greie ja [emoji85] Tar flatt av! Boda er rydda, garderobeskap er skrudd opp, nye skuffer, til og med bosskorga er byttet ut!
Sambo er å skrur akkurat nå [emoji28]
Håper snart å bli ferdig...det som mangler nå er ei benkeplate på badet, så kan vi begynne på barnerommet [emoji106] men d sparer vi litt til [emoji4]
 
Synes dere at det er et ork med redebygging så tidlig, eller er det mest koselig enda?:)
 
Har ikke overskudd til det enda, men det kommer nok [emoji5] Babyrommet skal pusses opp så er litt å gjøre. Det ble forlenget da vi bygget på så mangler gulv og gipsveggene er ikke helt ferdige heller. Og skal male, sette inn garderobe osv, men vil vite kjønn først [emoji4]
 
Har ikke overskuddet på plass enda, og vil egentlig vite kjønn først, så blir nok etter OUL :) Gleder meg :happy:
 
Stuen skal pusses ferdig opp før baby kommer, ellers er det nok lite behov for redebygging - bor allerede 3 unger i dette redet [emoji23]
 
Jeg har absolutt ikke energi til sånt nå...men gleder meg veldig til å sette i gang :)
 
Skal flytte i mars, så får vente litt ;-)
 
Ååå er dette ei greie ja [emoji85] Tar flatt av! Boda er rydda, garderobeskap er skrudd opp, nye skuffer, til og med bosskorga er byttet ut!
Sambo er å skrur akkurat nå [emoji28]
Håper snart å bli ferdig...det som mangler nå er ei benkeplate på badet, så kan vi begynne på barnerommet [emoji106] men d sparer vi litt til [emoji4]
Du er jo jammen godt i gang!
 
Synes dere at det er et ork med redebygging så tidlig, eller er det mest koselig enda?:)
Det er kos, men jeg tør foreløpig ikke helt å tro det kan gå bra samt at det er greit å vente litt
 
Da vi renoverte huset ble også barnerommet pusset opp og er ferdig. Ellers har vi kjøpt vogn på finn.no, fikk stellebord, badekar til baby, sprinkelseng med utstyr, vippestol og bæreseler på gies bort i god stand. Har og strikket masse og kjøpt inn litt klær. Er nok mer redebygger enn jeg ville innrømme hehe. :)
 
Det er kos, men jeg tør foreløpig ikke helt å tro det kan gå bra samt at det er greit å vente litt
Det skjønner jeg veldig godt:) Jeg tror det er viktig å gjøre det som føles riktig ut for seg og sin familie:) Og som mange ofte påpeker her på forumet; butikkene er åpne etter babyen er født også:)
 
Da vi renoverte huset ble også barnerommet pusset opp og er ferdig. Ellers har vi kjøpt vogn på finn.no, fikk stellebord, badekar til baby, sprinkelseng med utstyr, vippestol og bæreseler på gies bort i god stand. Har og strikket masse og kjøpt inn litt klær. Er nok mer redebygger enn jeg ville innrømme hehe. :)
Host, høres kjent ut dette med å være mer redebygger enn man vil innrømme :) Men veldig praktisk når ungen kommer da ;)
 
Har ikke så mye ork til det enda. Forrige gang tok det heeeelt av [emoji23] Håper på samme greia denne gangen [emoji1][emoji106]
 
Det skjønner jeg veldig godt:) Jeg tror det er viktig å gjøre det som føles riktig ut for seg og sin familie:) Og som mange ofte påpeker her på forumet; butikkene er åpne etter babyen er født også:)
Absolutt. Men blir nok gjort litt nærmere
 
Noen som har startet for fullt? Tok ned alt etter forrige fra loftet i dag og vasket alt sammen. Satt opp stellebordet på badet igjen. Super fornøyd. Ryddet og sortert bort alle klær som skriker gutt, og beholdt det som er nøytralt:) eneste jeg egentlig mangler nå er
-madrass til sprinkelsenga
-vaske og stryke babyklærne +sengetøy
-pakke til sykehuset
-vaske ned hele huset rett før fødsel

Føler meg ganske i mål snart:)
 
Her er omtrent alt på skinner. Eneste vi mangler er å montere bedside-criben inntil sengen, montere bilstolen og stryke resten av de nyvaskede klærne :)
 
Back
Topp