redd!

*Supermamma*

Forelsket i forumet
er det noen der ute som har samme opplevelse som meg??

jeg ble mamma for snart 10 år siden, og i 9 mnd fikk jeg akutt svangerskapsforgitning som resulterte i innleggelse i all hast og jeg fikk eklampsi (kramper) og sluttet å puste slik at de måtte ta keisersnitt i full fart. Denne opplevelsen har gjort at jeg ikke har fått flere barn selvom jeg har utrolig lyst på en liten en, og nå mer enn noen gang hehe. Jeg er kjemperedd for at dette skal skje neste gang jeg blir gravid også så derfor har jeg latt det være...noen her inne som har noen ord å dele med meg i denne situasjonen, noe som kanskje kan betrygge meg?? Har lest masse om dette flere steder, men blir ikke klok på infoen jeg finner..noen sier at man vil få det igjen ved vært svangerskap, mens andre sier det er mindre risiko. HJELP!!






 
 
Man har muligheten for å få det igjen, men det er ikke sikkert. Dessuten kan du be om eksta oppfølging siden du hadde det under sist svangerskap.
Har ei venninne som opplevde det samme som deg da hun ventet sitt første barn, da hun ventet det andre barnet fikk hun ekstra oppfølging og følte seg trygg gjennom hele svangerskapet.
 
Back
Topp