Redd

Hei. Tusen takk for omtanken. Det betyr virkelig mye, dere er fantastiske :Heartred Har ikke blødd noe mer i natt, så øyner et håp om at dette skal gå bra, men er fortsatt redd. Har prøvd å få time til privat UL, men der var det helt fult. Har fått time hos fastlege klokken 14:45 i dag.
 
Hei. Tusen takk for omtanken. Det betyr virkelig mye, dere er fantastiske :Heartred Har ikke blødd noe mer i natt, så øyner et håp om at dette skal gå bra, men er fortsatt redd. Har prøvd å få time til privat UL, men der var det helt fult. Har fått time hos fastlege klokken 14:45 i dag.

Bra du ikke har blødd mer. Håper fastlegen kan hjelpe deg med å komme inn til gyn å få ul.

Stor klem
 
Krysser fingrene for ett triveligere møte med fastlegen og positive tilbakemeldinger:)
 
Håper fastlegen behandler deg bedre enn de tullingene i går! Håper du får noe svar og at alt er i skjønneste orden[emoji173]️
 
Spent på oppdatering etter du har vært hos legen[emoji173] Krysser fingrene for at alt står bra til med den lille[emoji171][emoji178][emoji173]
 
Har vært hos legen nå. Tok blodprøve for å måle hcg, skal tilbake på torsdag for å ta prøve nummer to. Så får vel svar på torsdag eller fredag regner jeg med. Vet ikke helt hva jeg tenker om det. Ville jo helst ha fått ultralyd for å få vite med en gang om det er liv eller ikke, men det var visst ikke mulig å få til. Men jeg ble iallefall møtt på en mye hyggeligere måte i dag enn i går, legen virket veldig forståelsesfull selv om hun ikke kunne gjøre så mye for meg akkurat nå.
 
Har vært hos legen nå. Tok blodprøve for å måle hcg, skal tilbake på torsdag for å ta prøve nummer to. Så får vel svar på torsdag eller fredag regner jeg med. Vet ikke helt hva jeg tenker om det. Ville jo helst ha fått ultralyd for å få vite med en gang om det er liv eller ikke, men det var visst ikke mulig å få til. Men jeg ble iallefall møtt på en mye hyggeligere måte i dag enn i går, legen virket veldig forståelsesfull selv om hun ikke kunne gjøre så mye for meg akkurat nå.

Bra du ble møtt på en hyggeligere måte :)Må være utrolig vanskelig å gå å vente....
Kan du få UL privat iløpet av uken?
 
Men nå er du jo kommet så langt at hcg-nivået ditt kan ha nådd toppen?! Det vil jo snart begynne å synke, fordi det er tida for det (det synker til ca uke 24). Jeg har jo lest utallige steder at etter ei viss uke i svangerskapet (8?) er det kun UL som gir et sikkert svar fordi du ikke nødvendigvis får den stigningen i HCG som man gjør tidligere uker.
Skjønner ikke at det skal være så vanskelig for dem å henvise deg til UL ... :mad:
Stakkars deg! Alt er sikkert helt i orden! :Heartpink Blødninger er bare skikkelig skummelt! Kjenner følelsen.
 
Men nå er du jo kommet så langt at hcg-nivået ditt kan ha nådd toppen?! Det vil jo snart begynne å synke, fordi det er tida for det (det synker til ca uke 24). Jeg har jo lest utallige steder at etter ei viss uke i svangerskapet (8?) er det kun UL som gir et sikkert svar fordi du ikke nødvendigvis får den stigningen i HCG som man gjør tidligere uker.
Skjønner ikke at det skal være så vanskelig for dem å henvise deg til UL ... :mad:
Stakkars deg! Alt er sikkert helt i orden! :Heartpink Blødninger er bare skikkelig skummelt! Kjenner følelsen.

Ja jeg har googla litt nå og fant ut av det samme... Virker som om hcg-prøve et helt poengløst når man har kommet så lang som jeg har kommet nå... Tenker jeg ringer litt rundt i morgen og hører om det er mulig å få privat UL litt raskt i en av nabobyene. Her hvor jeg bor er det så vidt jeg vet bare ett sted som gjør det og der var det lang ventetid. Jeg vil ha svar så fort som mulig, om jeg så må reise land og strand rundt :p
 
Har du fått en time til UL?[emoji4][emoji173]
 
Hvordan går det med deg? :)
 
Ønsker deg masse masse lykke til!! Det må være vanskelig ventetid å vente på betryggelse [emoji813]️
 
Håper du snart får UL, forferdelig å gå i uvissheten. Klart man blir livredd. Og som de andre synes jeg du ble behandlet på en veldig uprofesjonell og uhøflig måte. Slike mennesker burde ikke jobbe i omsorgsyrker. Blir provosert av slik oppførsel.

Ønsker deg masse lykke til og håper på en positiv oppdatering her.
Klem [emoji179]
 
Fy søren for en kjerring du snakket med!!:angry4 Det går ikke an å snakke slik til folk! Og at de ikke kan hjelpe før etter uke 12 høres bare ut som tull!
Har selv nylig mistet og hadde blødninger, så kjenner veldig på følelsen som du sitter med :shy:
Hvordan går det med deg? Har du blødd mer? Har du hørt noe mer ifht. UL?

Sender deg mange gode tanker, og håper alt står bra til med den lille likevel!:Heartpink
 
Håper det går bra med deg[emoji173]️
 
Hadde visst ikke fått med meg at det hadde kommet flere svar her jeg. Tusen takk til dere som har tenkt på meg :Heartred Jeg tok ny hcg prøve i går og fikk svar på den i dag. Hcg hadde visst sunket litt, men ikke mer enn hva som er forventet på dette stadiet i svangerskapet. Fastlegen hadde snakket med sykehuset og de mente at dette ikke så ut som en abort, men hun skulle henvise meg til ultralyd likevel. Rakk akkurat å senke skuldrene bittelitt, men så begynte jeg å blø litt igjen nå i kveld. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro... Har jo hørt (dvs. lest på forum) om flere som har hatt flere små blødninger også har det vist seg å være MA. Og MA vises vel ikke nødvendigvis på hgc prøver? Men er det noen som vet hvor lang tid det tar fra man har en MA til bødningene starter? Vi var jo på ultralyd torsdag forrige uke og da så jo al fint ut... Er det noen som har peiling på evt andre ting som kan forårsake flere blødninger?
 
Hadde visst ikke fått med meg at det hadde kommet flere svar her jeg. Tusen takk til dere som har tenkt på meg :Heartred Jeg tok ny hcg prøve i går og fikk svar på den i dag. Hcg hadde visst sunket litt, men ikke mer enn hva som er forventet på dette stadiet i svangerskapet. Fastlegen hadde snakket med sykehuset og de mente at dette ikke så ut som en abort, men hun skulle henvise meg til ultralyd likevel. Rakk akkurat å senke skuldrene bittelitt, men så begynte jeg å blø litt igjen nå i kveld. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro... Har jo hørt (dvs. lest på forum) om flere som har hatt flere små blødninger også har det vist seg å være MA. Og MA vises vel ikke nødvendigvis på hgc prøver? Men er det noen som vet hvor lang tid det tar fra man har en MA til bødningene starter? Vi var jo på ultralyd torsdag forrige uke og da så jo al fint ut... Er det noen som har peiling på evt andre ting som kan forårsake flere blødninger?
Håper alt er som det skal med den lille å att du får time raskt for å senke skuldrene. Er sikkert forskjellige opplevelser med tanke på MA og når blødningene starter... hos meg tok det 2 uker fra jeg fattet misstanke første gang. Andre gang var det ingen blødninger og lukket livmorhals, fostret hadde da vært død en uke. Det kan være forskjellige grunner til blødning , som ikke trenger på bety sa/ma:) krysser fingrene for deg :)
 
Hadde visst ikke fått med meg at det hadde kommet flere svar her jeg. Tusen takk til dere som har tenkt på meg :Heartred Jeg tok ny hcg prøve i går og fikk svar på den i dag. Hcg hadde visst sunket litt, men ikke mer enn hva som er forventet på dette stadiet i svangerskapet. Fastlegen hadde snakket med sykehuset og de mente at dette ikke så ut som en abort, men hun skulle henvise meg til ultralyd likevel. Rakk akkurat å senke skuldrene bittelitt, men så begynte jeg å blø litt igjen nå i kveld. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro... Har jo hørt (dvs. lest på forum) om flere som har hatt flere små blødninger også har det vist seg å være MA. Og MA vises vel ikke nødvendigvis på hgc prøver? Men er det noen som vet hvor lang tid det tar fra man har en MA til bødningene starter? Vi var jo på ultralyd torsdag forrige uke og da så jo al fint ut... Er det noen som har peiling på evt andre ting som kan forårsake flere blødninger?

Jeg har en blodansamling og en infeksjon som gjør at jeg blør litt noen dager og andre dager ikke.
 
Hadde visst ikke fått med meg at det hadde kommet flere svar her jeg. Tusen takk til dere som har tenkt på meg [emoji813]red Jeg tok ny hcg prøve i går og fikk svar på den i dag. Hcg hadde visst sunket litt, men ikke mer enn hva som er forventet på dette stadiet i svangerskapet. Fastlegen hadde snakket med sykehuset og de mente at dette ikke så ut som en abort, men hun skulle henvise meg til ultralyd likevel. Rakk akkurat å senke skuldrene bittelitt, men så begynte jeg å blø litt igjen nå i kveld. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro... Har jo hørt (dvs. lest på forum) om flere som har hatt flere små blødninger også har det vist seg å være MA. Og MA vises vel ikke nødvendigvis på hgc prøver? Men er det noen som vet hvor lang tid det tar fra man har en MA til bødningene starter? Vi var jo på ultralyd torsdag forrige uke og da så jo al fint ut... Er det noen som har peiling på evt andre ting som kan forårsake flere blødninger?
Håper alt står bra til med den lille inni magen og det kun er små uskyldige blødninger. Det har jeg hatt nå også. Sluttet å spotte igår, akkurat en uke etter det startet[emoji173] Var på UL i tirsdags og da var alt bare fint med den lille i magen. Krysser alt jeg har for at det går bra[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173]
 
Back
Topp