Recaro zero1 i-size

Vi har hatt det i ca en måned, og er veldig fornøyd! Elsker at det kan snus 360, ihvertfall med en klump på 12 kg

Er det jeg og tenker på. Eneste er å finne en butikk som har det. Vil teste det i bilen før jeg kjøper det[emoji4]
 
Ja ikke vel! Vi kjøpte på babybanden, men ikke sett det andre plasser som jeg har lagt merke til. Men det må da være flere som har det:joyful: Greit å prøve det, men hos oss tok det faktisk ikke mer plass en første sete, som også var recaro
 
Ja ikke vel! Vi kjøpte på babybanden, men ikke sett det andre plasser som jeg har lagt merke til. Men det må da være flere som har det:joyful: Greit å prøve det, men hos oss tok det faktisk ikke mer plass en første sete, som også var recaro

Sendte Mail til produktansvarlig i Norge og eneste stedet i nærheten av Stavanger er Babybanden i Kristiansand. Blir en aldri så liten roadtrip ned dit i juni[emoji4]
 
Jøss, skulle tro det var flere som solgte det, men en liten road trip til Kristiansand blir jo bare koselig! Håper sete passer :happy: Vi er ihvertfall super fornøyd! :D
 
Back
Topp