Rart spm

JuneMama

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Rart spm, men er det mange som får mye frysninger? Og da spesielt i brystområdet ?
Føler ikke jeg kan være borti puppene eller kle av meg uten at jeg får frysninger og de blir kjempe harde.

Pleier ikke være sånn til vanlig.
Får sikkert dette 30 ganger for dagen. :)
 
Kanskje de er mer sensitive? :)
Har de ikke slik selv, men synes ikke spm var så rart om det er en trøst :)
 
Jeg hadde sånn sist svangerskap, også det samme igjen nå ;) :p
 
Fryser på beina. Måtte sove med ullsokker i går :p
 
Rart spm, men er det mange som får mye frysninger? Og da spesielt i brystområdet ?
Føler ikke jeg kan være borti puppene eller kle av meg uten at jeg får frysninger og de blir kjempe harde.

Pleier ikke være sånn til vanlig.
Får sikkert dette 30 ganger for dagen. :)
Har det sånn med puppene nå. Hadde det ikke sånn sist.. :oops:
 
Rart spm, men er det mange som får mye frysninger? Og da spesielt i brystområdet ?
Føler ikke jeg kan være borti puppene eller kle av meg uten at jeg får frysninger og de blir kjempe harde.

Pleier ikke være sånn til vanlig.
Får sikkert dette 30 ganger for dagen. :)
Jeg har det også slik, utrolig slitsomt, og faktisk ganske vondt. Spesielt plagsomt når det skjer på jobb og skole, er så redd for at det skal vise :p
 
Jeg har det også slik, utrolig slitsomt, og faktisk ganske vondt. Spesielt plagsomt når det skjer på jobb og skole, er så redd for at det skal vise :p

Ja niplene blir veldig såre når det skjer :p
Hehehe jeg har bryster som gjør at om jeg har frysning, så vises det med en gang. Ganske frustrerende og enda mer framtredende nå Hehe
 
Ja, samme her! De blir knallharde, og de synes godt gjennom om jeg ikke bruker Bh med innlegg! må ut å kjøpe nye BHer uansett, for snart passer ingen!
 
Er sånn her også :)
 
Back
Topp