Rareste plassen du har ammet?

M

Moderator Tone

Guest
Hvor er den rareste plassen du har ammet?
Eller den mest ukomfortable plassen?
 
Rareste er nok på en ambassadr. Var der for å ordne papir, ungen var sulten :)

Mest ukomfortable er nok på tog i rushtiden; lite plass, mye folk og krakylsk unge.. ingen god kombo
 
Rareste plassen jeg har ammet... hmm kirkegården kanskje? Men når man er å steller hagen til bittelille og pappa'n mi og frk regnbue ble sulten... jo da drar man fram puppen.

Mest ukomfortable... hmmm kanskje som ho over sier... på toget i rushtida... når vi bare skal ett stopp og jeg kanskje i tillegg har unga på slep... Men går mest... for føler meg temmelig komfortabel med å amme uansett omgivelse..
37544c8b80af77bd51b963c432274764.jpg
 
Last edited:
Den rareste plassen er enten da jeg satt på do på Egon i den shitlukta (ingen ammerom), eller rett ved rulletappen på City Syd (fortsatt ingen ammerom).

Den ukomfortable plassen var rundt middagsbordet på julaften, ungen var 20 dager gammel, å både unge å jeg var sliten å fikk ikke til noen ting.
 
I badebassenget, på en do på Mauritius.
 
Sprinkelsengen til mini vinner nok prisen for rareste. Mest ukomfortable må ha vært da vi var på sykehuset for ekstra hørselskontroll. Mini skrek og jeg ble bare mer og mer stresset mens sykepleieren kom med råd som ikke hjalp.
 
Sprinkelsengen til mini vinner nok prisen for rareste. Mest ukomfortable må ha vært da vi var på sykehuset for ekstra hørselskontroll. Mini skrek og jeg ble bare mer og mer stresset mens sykepleieren kom med råd som ikke hjalp.

Uff, ikke morsomt når det blir bare stress å noen kommer med råd oppå der igjen.
 
I toaletten på politistasjonen i Sverige :p. Husker mini ville ej sleppa brøstet så eg gick ut med han i armarna hengandes på min pupp. Såg væl att folk reagera eller stirra voldsomt .
 
I bilen, i fart. Jeg satt baki ved siden av baksetet og har "lange" pupper [emoji23]
 
Det rareste var vel mens jeg satt på do.
Det mest ukomfortable var stående ute fordi jeg måtte løfte ungen opp med skinnposen fordi det var kaldt på vinteren.
 
Back
Topp