Røyting

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Etter knapt å ha sett et løst hår siden jeg ble gravid for 11 mnd siden, så har det nå begynt å rase av...
Finner det som ser ut som en liten katt i sluket etter dusjing.. :shifty:
Røyter du nå?
 
Etter knapt å ha sett et løst hår siden jeg ble gravid for 11 mnd siden, så har det nå begynt å rase av...
Finner det som ser ut som en liten katt i sluket etter dusjing.. :shifty:
Røyter du nå?
Samme her [emoji38]
Skulle veldig gjerne sett at de ekstra hårene som kom på magen under graviditeten også datt av [emoji19]
 
Har roet seg litt nå, men var ekstremt en periode ja. Men det er fordi vi mistet omtrent ikke hår når vi var gravide så nå mister vi alt det vi skulle ha mistet i 9 mnd, så derfor det ser ekstremt ut :p
 
I går "fikset" sønnen håret mitt, slik at det ikke skulle "falle ut så mange hårstrå" :arghh:
 
Håret mitt er blitt så TYNT! hjelp :eek:)
 
Håret mitt detter ikke av med rota men knekker på ca 10-15 cm lengde. Jeg har igjen en stygg glorie av tynne pistrehår som står rett ut.
Det verste av alt; det er ikke over enda :arghh:
 
Håret mitt detter ikke av med rota men knekker på ca 10-15 cm lengde. Jeg har igjen en stygg glorie av tynne pistrehår som står rett ut.
Det verste av alt; det er ikke over enda :arghh:

I feel you! Må le litt også av beskrivelsen din, glorie og pistrehår :hilarious: Har følelsen av at jeg snart vil oppleve det samme :nailbiting:
 
Har startet nå, men mister ikke mer hår enn jeg gjør til vanlig. Lurer på når det setter inn for fult! Kan ikke si jeg ser frem til det...
 
Går stort sett med håret i topp eller hestehale så når jeg grer det eller dusjer så detter ekstra mye av om gangen. Brekker gjør det også. Har røyta skikkelig :( hadde endelig begynt å få litt lengre hår. Blir nok bob igjen snart. Blah. Klage klage
 
Går stort sett med håret i topp eller hestehale så når jeg grer det eller dusjer så detter ekstra mye av om gangen. Brekker gjør det også. Har røyta skikkelig :( hadde endelig begynt å få litt lengre hår. Blir nok bob igjen snart. Blah. Klage klage

Slik er det her også. Brekker vel snart også! Hestehalen min var bare litt tykkere enn hestehalen til min venninnes fireåring, fant jeg ut i går :blackeye:
 
Har plutselig siste uka startet å miste mye hår! Om jeg mister sånn at det er synlig, blir jeg å barbere alt av!
 
Back
Topp