Røyting etter fødsel

klemm

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring med hvor lenge dette holder på? Eventuelt om det er noe som hjelper? Røyter i bøttevis her... :p
 
Varte leeenge på med:p Begynte ca 2 mnd etter fødselen og varte vel i ca 6 mnd. Eneste som "hjalp" var å konstant ha håret flettet. Husker jeg begynte nesten å bli deprimert av å "bade" i mine egne hårstrå. Heldigvis har jeg nok å ta av, så er heldig der:D
 
Nå er etter 7måneder begynner det endelig å gi seg litt... har røyta masse siden fødselen, hår overalt :p
 
Røyta ikke med de to første, men da ammet jeg bare litt i starten og fikk det ikke til. Med nummer tre røytet jeg MASSE helt til jeg sluttet å amme.
 
Det kommer av hormonendringene i kroppen... Under graviditeten mister mann mindre hår enn man normalt ville og derfor opplever mange at man mister mer når den er over... Er så klart individuelle forskjeller :)
 
Røyta ikke med de to første, men da ammet jeg bare litt i starten og fikk det ikke til. Med nummer tre røytet jeg MASSE helt til jeg sluttet å amme.
Har ikke noe med amming å gjøre. Jeg ammet ikke og mistet masse, masse hår. Fikk til og med viker.
 
Back
Topp