Råd mot urinveisinfeksjon

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Tror jeg har fått urinveisinfeksjon, noen som har gode råd for å bli fort frisk?
 
Høy dose c-vitamin skal hjelpe, det gjør urinen sur og da trives ikke bakteriene. Men ville IKKE gått over daglig anbefalt dose hvis man er gravid.

Unngå sukker er også lurt, men generelt drikk mye. Kjerringrokk-te skal visst også være bra mot uvi, og blåbær, tranebær og sånt.
 
Tranebærjuice skal visst være gull sier de.
 
Hvis du er gravid, så er det viktig med antibiotika ved uvi :) Isåfall ville jeg dratt til lege. Hvis ikke så signerer jeg rådene over :)
 
Hvis du er gravid, så er det viktig med antibiotika ved uvi :) Isåfall ville jeg dratt til lege. Hvis ikke så signerer jeg rådene over :)

Er ikke gravid, og det fins 2 typer UIV, en man trenger antibiotika for, og en man ikke trenger det til.
Jeg har garantert den siste siden sist jeg fikk antibiotika for UIV fikk jeg ery-max og den går jeg på allerede mot noe annet.
Tror ikke jeg ville klart å få den typen jeg trenger antibiotika mot når jeg allerede går på det
 
Er ikke gravid, og det fins 2 typer UIV, en man trenger antibiotika for, og en man ikke trenger det til.
Jeg har garantert den siste siden sist jeg fikk antibiotika for UIV fikk jeg ery-max og den går jeg på allerede mot noe annet.
Tror ikke jeg ville klart å få den typen jeg trenger antibiotika mot når jeg allerede går på det
Beklager at jeg forsøkte å gi deg råd.
 
Ikke noe å beklage i det hele tatt, var ikke slik ment.
Setter veldig stor pris på rådet du ga, jeg bare forklarte situasjonen, var ikke meningen å uttale meg på en måte at du følte du måtte beklage, det var et veldig godt råd :)
Er noen som får uvi av antibiotika også da. Da snakker vi vond sirkel da ;) ;) Gå i hvert fall på legevakten om det ikke gir seg raskt.
 
Back
Topp