Pynt til 1års dagen?

chaland

Elsker forumet
Hvor kjøper dere det og hvilken pynt skal dere ha?
 
Har litt pynt fra dåpen jeg tenkte jeg skulle bruke. Blå løper på hvit papir duk, blå kubbelys, vimpler på rep, og sanne lyseblå "baller" i papir man kan henge opp [emoji4] har også kjøpt ballonger [emoji4]
 
Tror jeg kjøpte den blå løperen på tilbords, men vet de også har sanne på Nille blant annet, lys kjøpte jeg bare på europris, resten husker jeg ikke [emoji23]
 
Last edited:
Her blir det litt trolls tema så blir papparsjetter:)
Poppy er en favoritt her å ho sitt å danse når sangan kjem :)
 
Har ikke tenkt til å ha noe pynt jeg. [emoji85] Han blir ett år, aner ikke at han har bursdag. [emoji87] Så blir en hvit kaffeduk jeg allerede har, hvitt kaffeservise og så kjøper jeg noen søte servietter. [emoji846]
 
Jeg har heller ikke tenkt på å kjøpe pynt [emoji51][emoji87] Men har noen rester etter navnefesten som kanskje henges opp, har både servietter og pynt igjen.
 
Hvis været er bra blir bursdagen hans ute i hagen med pølser på bålpanna, så blir lite pynting her ;) Blir nok til at vi flagger og henger opp noen ballonger. Så baker jeg kake(r) og har noen fine servietter til :)
 
Her blir det ballonger, vimpel, rosa servietter og papptelerkner:p blir nok noe annet stæsj også[emoji4] ho er jo for lita til å vite at ho har bursdag, men det er moro for mammaen å ordne til alt sammen[emoji4]
 
Her skal vi ha ballonger, papptallerken og kopper, vimpler, lys, og ellers bare litt blomster (alt i fargene mint og babyblå), så blir jo litt pynting. Er førstemann og har lyst å gjøre litt ut av den første bursdagen, men er jo mest for gøy, for bildene og for besteforeldrene. Bestilt på honeyoak og pynttilfest!
 
Har ikkje slått meg å lage til noko voldsomt til bursdagen. Har diverse petroleumsblå pynt etter bryllup i '15, brukte noko til dåpen og kan alltids bruke noko til bursdag viss eg får lyst. Alt er kjøpt på eBay, det er store fjær, løpare, små sommerfuglar og lys.
 
Har ikke tenkt å ha noe pynt :) da jeg ikke tror snuppa kommer til å skjønne noe av bursdagen sin enda :) skal heller komme sterkere tilbake til neste år :)
 
Pynten vær er forresten fra eBay og Wish, sånne pom-poms i forskjellige størrelser og farger. Har også noen tøyvimpler derfra [emoji4] Lys og servietter fra søstrene grene.
 
Papp til mat og drikke. Ballonger, pom pom ( er det det det heter?) og et folie ett tall :)
 
4388c57909d18b8cd2cda979ca5c5ff0.jpg


e726de484d0524789e0437eea39be976.jpg


bd37ba940d109d28faec603e0f8a3dc7.jpg
 
Så fint du pynta! Inviterte dere mange? Venner og familie, eller bare familie? Inviterte dere faddere (hvis han er døpt..)? :)

... og fikk han mye fint?
Tusen takk [emoji4] Vi var vel rundt 20 tror jeg [emoji4] kun familie, fadderne var invitert ja [emoji4] hvis de ikke hadde vært familie så hadde vi invitert dem utenom [emoji4] Han fikk mye fint [emoji1] Penger, Skinntøfler, smykke, eventyr bok, sko, to strikka gensere og lue (hjemme strikka), tre lekebiler i tre, Harry Potter illustrasjons bok, klær [emoji4] Fikk mest penger i grunn [emoji4]
 
Tusen takk [emoji4] Vi var vel rundt 20 tror jeg [emoji4] kun familie, fadderne var invitert ja [emoji4] hvis de ikke hadde vært familie så hadde vi invitert dem utenom [emoji4] Han fikk mye fint [emoji1] Penger, Skinntøfler, smykke, eventyr bok, sko, to strikka gensere og lue (hjemme strikka), tre lekebiler i tre, Harry Potter illustrasjons bok, klær [emoji4] Fikk mest penger i grunn [emoji4]
Så koselig :) hos oss var det bare én helg som passet og da passet det veldig dårlig for mange i familien. Så vi blir ikke så mange :( kjedelig, men sånn er det
 
Takk for inspirasjon! Veldig fint! Har sett etter store sånne pom pom(?) I rosa, men utsolgt. Så det blir store hvite og mindre rosa. Hvor er kronen kjøpt?
Husker rett å slett ikke hvilken nettside jeg bestilte fra [emoji23] kom i en 4 pakning med tall som kunne limes på [emoji4]
 
Back
Topp