Puserns slankedagbok

Siste innveiing i 2016 ga meg en vekt på 70,8 kg.
Det ble med den vekten en nedgang på 0,3 kg siste uken (ikke av de beste ukene så helt fint resultat). Neste veiing for meg blir 06.01.17.
Da er jeg forhåpentligvis klar for å kjempe med de siste 5-6 kg (blir nok seigere da).
Nå skal jeg bruke en drøy måned på stabilisering og ikke minst førjuls og julekos.
Slenger kok innom med noen oppdateringer i blant.
Nå veier du mindre enn meg :p Har gått opp 1,5 kg og er nå på 71,5 - men er 12 uker på vei da :) God førjulstid :)
 
Tilbake etter koselig desember. Jeg ble syk med influensa rett før jul, og dette har nok påvirket appetitt og derfor matinntak gjennom julen. Samtidig har det blitt lite trening i disse ukene. Dog trente jeg de tre første mandagene i desember pluss tok meg noen turer. Pluss mange skritt da full fart her med boende gjester etc.
Ikke veidd meg (ikke en gang en snik veiing) siden slutten av november, så er spent på førstkommende fredags vekt :)
 
Året startet med en knallinnveiing:
Fredag 06.01.17 tikket jeg inn på 69,6 kg!!!!!!!
Det vil si ned 1,2 kg fra slutten av november til 06.01. Til tross for pauseuker. Stor "takk" til influensaen, men kjære deg; nå kan du forsvinne 100% så jeg får kjørt på med treninger igjen!!!!
 
Da er vi for alvor i gang i 2017.
Fikk tilbake smak og appetitt før helgen, så ble litt mye inntak gjennom helgen.
Men full skjerpings igjen fra i dag pluss at jeg greide gjennomføre mandagstimen i dag, dog med moderat innsats. 480 kcal svidd av på den.
 
Etter spisehelg og moderat innsats på trening/tur er jeg sååååå glad for at jeg tikket inn på 69,4 kg (minus 0,2 kg) i dag. Tenk, JEG veier under 70 kg!!!"What a feeling".
Mitt endelige mål for slankingen er ca 65 kg (kanskje litt til ned for å ha noe å gå på). I utganspunktet ga jeg meg selv hele 2017 på å nå målet, men kjenner at jeg nok vil prøve få det til innen 30.06.17. Burde gå selv om jeg vet de siste 2-3 kg'ene blir harde. Men verdt et forsøk - så kan høsten 17 bli en stabiliserings periode.
Tenk så deilig om vi lander slik.
 
"Min" mandagstrening i boks etter lang dag på jobb og aktiv ettermiddag. Formen er bra igjen nå og jeg hadde mye å gi på treningen i dag. Deilig!!!!!
 
HURRA!!!!!!!
Etter en "flink" uke med både bra kosthold og mye mosjon er jeg ned 0,9 kg til. Er nå 68,5 kg - noe jeg ikke har vært på mange år!!!!! Og kun 3,5 kg unna målet mitt.

Spent på tiden etter endt nedgang og har funnet ut jeg vil forberede det litt ved fremover å kjøre annenhver uke med stramt opplegg og annenhver uke med stabilisering. Har jo satt som mål å være på 65 kg innen 01.07.17 så har god tid på det.
 
Stabliseringsuken ga 0,2 kg opp :eek:
Men, jeg vet hvorfor; tillot meg mye godt i helgen og også en hverdagskveld pluss mindre trim enn vanlig siste tiden.
Kjører som nevnt annenhver uke nå med stabilisering og ned-i-vekt. Så nå blir det "harda bud" denne uken.
Kun drøyt 3 kg unna målet mitt :p
 
Forresten slenger både treningstøy og klær nå - selv jeansen jeg kjøpte i november er ganske løse nå :smug:
 
Januar ble bra med litt nedgang og mange skritt ( drøyt 510.000). Har kommet flott i gang med mandagstreningen igjen og gjort endel styrke på gulvet hjemme. Jeansen jeg kjøpte i november begynner bli for vid og treningsbuksen slenger nå. Men tre kg til bed før nytt kjøpes (da er endelig mål nådd).
Jeg er klar for februar og mer jobb med nedgang og trening.
 
WOW - ned 1,4 kg siste uken. Bare 2,3 kg unna målet på 65 kg.
Fortsetter kjøre annenhver uke hardt og annenhver uke stabilisering. MEN setter nå som må å nå 65 kg innen påske. Det hadde vært toppen.
Og vet dere, det er surrealistisk at jeg nå veier 67,3 kg!!!!! Ikke i mine villeste fantasier hadde jeg trodd jeg ville greie komme dit. Men GLAD selvsagt!!!!
 
Nå veier jeg 66,1 kg!!!!! WOW!!!! For en følelse.
1,1 kg unna målet på 65 kg.
Kjører hardt neste uke - seminar neste helg og da skal jeg kose meg. Gleder meg dessuten til å treffe folk som ikke har sett meg på lenge...
 
Litt sløv med å oppdatere her.
Februar er over og er fornøyd med innsats og resultater!!!!
Over 540.000 skritt totalt :D
Og kun et par kilo til ned så er jeg fornøyd. Satser på at jeg er i mål til påske :p
 
WOW!!!!!
65.1 kg i dag og målet er nådd. Siste uken var hardkjør med mye trening/tur og veldig flink på inntak. Måtte nok til for å skvise ut de siste grammene :D
"What a feeling" :p
I morgen ut å kjøpe klær:D
Fremover skal jeg øke på med mer og hardere styrke treninger da trenger stramme opp :rolleyes:

Men Happy Happy Happy
 
WOW!!!!!
65.1 kg i dag og målet er nådd. Siste uken var hardkjør med mye trening/tur og veldig flink på inntak. Måtte nok til for å skvise ut de siste grammene :D
"What a feeling" [emoji14]
I morgen ut å kjøpe klær:D
Fremover skal jeg øke på med mer og hardere styrke treninger da trenger stramme opp :rolleyes:

Men Happy Happy Happy

Gratulerer!! Vel fortjent shoppingtur i vente da [emoji4]
 
Back
Topp