Pupper

Strekkmerker har jeg fra tenårene, da jeg plutselig gikk fra helt flat, til E-cup "over natta". Vokste ikke noe særlig verken i, eller etter svangerskapet. Følte bh'en var trang de første ukene etter fødsel, men det var mest fordi alt var så ømt tror jeg.
 
Husker ikke når puppene begynte å vokse, for det skjer jo ikke over natten. Etter fødselen derimot...
Strekkmerkene kom ikke før etter fødselen, og det er like vanlig som å få dem i svangerskapet. De kan komme lenge etterpå, når hormonene setter i gang igjen mensen f.eks.
 
Vokste aldri, endret seg ikke under svangerskapet og heller ikke etter fødsel.
 
Mine vokste veldig i begynnelsen av svangerskapet. Fra uke 6-10, kanskje? Men så stoppet det opp. Nå i uke 36 synes jeg ikke de er noe større enn da jeg startet, passer inn i de gamle bh'ene mine. Ingen strekkmerker noe sted så langt (men har masse på hofter og rumpe fra ungdomstiden, som aldri har plaget meg, så jeg er ikke redd for å få flere, det er helt ok).
 
De vokste litt helt i begynnelsen, i 1. trimester, kanskje, og ingenting etter det eller etter barnet var født. Fikk ingen strekkmerker (på/rundt puppene).
 
De vokste litt under graviditeten men fikk jo melk til et fotballag etterpå og puppene ble større enn hodet hennes
Da kom strekkmerkene også [emoji4] de er helt lyse så gjør meg ingenting [emoji4]
 
Mine har kanskje vokst bittelitt nå etter uke 30, men ikke noe merkbart. Ingen strekkmerker så langt
 
Husker ikke når de begynte å vokse, men de endret seg ganske tidlig i graviditeten. Har nok vokst en del hittil ( 35+0), passer ikke lenger inn i gamle bh’er og må nok straks opp en størrelse til i de amme bhene jeg bruker [emoji4] strekkmerkene kom ganske tidlig, har fra tenårene også men det er på sidene av brystet, disse jeg har fått nå er under brystet [emoji4]
 
Ble større tidlig i graviditeten. Litt større iallfall, og fastere. Aldri hatt så fine pupper som i uke 13 eller noe sånt, haha! Strekkmerkene kom etter fødsel pga melkesprengen. Vet ikke nøyaktig når de kom for oppdaget de ikke før lenge etter at melka hadde stabilisert seg. Ikke så synlige, med andre ord.
 
De vokste under graviditet og etter fødsel da melken kom inn. Ingen strekkmerker.
 
De har foreløpig ikke vokst noe særlig[emoji28] Bruker fortsatt noen av de samme bh-ene. 29 uker nå. Ikke så store pupper i utgangspunktet da. Regner med at de blir større etter fødsel, når det blir mer melk.
 
De vokste gradvis, men merket det mest etter fødsel da melken kom. Ingen strekkmerker her :)
 
Kjente merkbare endringer fra uke 8. Nå er jeg i uke 15 og det begynner å avta litt :)
 
Har vokst minimalt til nå og håper virkelig ikke de vokser for sliter nok med å finne gode bher i min størrelse. Å det er dyrt nok om jeg ikke må ut å kjøpe enda større [emoji27][emoji27][emoji27][emoji27]
 
Vet ikke akkurat når de ble større men ble større i løpet av svangerskapet. Hadde veldig små fra før så skulle ikke så mye til:p men det tok først av da jeg fikk melk etter fødsel og de ble kjempestore! Fikk da strekkemerker spesielt på det ene brystet nen størrelsen har heldigvis roet seg helt ned til normalen igjen nå.
 
De har vokst litt, og måtte ha ny cup size et par måneder ut i svangerskapet. Men de har holdt seg i samme str lenge nå. Er i uke 21. Har fått litt strekkmerker på yttersidene av brystene.
 
Back
Topp