prosjekt Minne-hylle.

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
på mandag var jeg utenfor hagen for første gang siden lille Munin... Leverte lillemor i barnehagen, hadde en prat med ho som var sjefen min før jeg måtte slutte pga ryggen og var en liten tur nede i byen.
I byen fikk jeg starta på det som foreløpig er mitt første minne-prosjekt.

I stua har vi en hylle, bunnen på hylla er en glassplate, denne har vært knekt LENGE. Den blei teipa og vi fortsatte å ha endel glasser oppå der. Men en stund før jul ble glassplata kasta forde vi skulle ha juletreet i det hjørnet. Glassene og det lille andre som sto på hylla fikk nye plasser. Etter jeg kom hjem fra sykehuset på torsdag, begynte en ide å ta plass i det det ellers deprimerte hode mitt. Hylla skulle brukes til Munin, ei minnehylle :love017

På vei ned til byen etter leveringa av snuppa så fikk jeg stikki innom glassmesteren og bestilt ny glassplate. Fikk mld at den var ferdig kutta opp imorres... så gubben kjører innom å henter den på vei hjem. Så nå er det bare å håpe den passer perfekt i hylla. For fikk tak i en del anna stæsj som skal opp på hylla og jeg kløøøøøøøøøøøør i fingra etter å starte.
her er bilder av det jeg har fått tak i foreløpig :angel8 Hylla og hjertetavla
Vis vedlegget 13095

2 willow tree figurer; Rememrance og Angel of Freedom.
Vis vedlegget 13096

Savner deg- hjertestein, enkel glassbolle men likevel med særpreg, sand, lys og et flettahjerte i samme sjøgrønne toner...
Vis vedlegget 13097

OG en engleramme som jeg har fått tilatelse av gubben til å sette samme bilde som avatar-bilde mitt i.
Vis vedlegget 13098

satt nesten sånn her :blob9 i soffan siste timen før gubbe kom hjem igår, tirsdag... igrunn første gang siden blødninga starta at jeg har følt meg opprønt og gla... Løp :blob9 ut i gangen da gubben kom hjem for å ta imot glassplata :eek: :confused: o_O
MEN gubben hadde den ikke med :confused004 :angry4 :sad010Han skylder på trafikken, men når de kom hjem nesten 10 min tidligere enn anntatt så vet jeg han kunne rekt det *sukk* Nå må jeg vente helt til Torsdag ettermidag, Jeg som hadde gleda meg til å se ferdig resultat sjøl, ikke minst å vise fram hylla og på 1. ukesdagen, som er idag, tenne lys på den ferdige hylla
------------------------------------------------
Minnehylla ble ferdig før en ukes tid siden... etter det har det brent lys oå hylla hver kveld. vanskelig å legge seg før lille "sovner" les lyset slukker.men utenom det er jeg veldig fornøyd. har planer om bitteliten 17.mai-pynting før 16. og 17.

bildene av hylla, og bilder av fine minner ligger i denne tråden:
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1622871/
obs... ligger bilde av Munins hånd og fot der.
 
<3
 
oppdatert litt nederst i HI

~TordenTroillet~desember'07~
~Troill`Sessa~august'10~
~Lille Munin ~var ventet okt`13~ f. 24. april(15 uker)~

Sladrer m ~UneMi~ og ~MiniSpire~
 
Back
Topp