Progesteron verdi?

Verri29

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Hei alle sammen som følger med [emoji173]️[emoji120]

Jeg tok blodprøver igår for å sjekke om jeg har hatt eggløsning eller ikke siden jeg fikk positiv test onsdag og evt torsdag morgen.. Jeg fikk svar idag at den lå på 32 og at det var normalt. Hun kontor damen kunne ikke si når jeg hadde hatt det men med den verdien så kan det stemme med den positive el testen. Noen som har noen erfaringer rundt dette med blodprøver for å sjekke eggløsning?
[emoji5]️ Er idag 5dpo hvertfall hvis testen stemmer [emoji14]
 
Om de sier at blodprøven viser at du har hatt eggløsning så vil jeg tro det stemmer :) Har tatt MANGE av de blodprøvene selv :)
 
Hei igjen [emoji23] gynekologen ringte meg idag og sa at verdiene på blodprøven fra eggløsning var kjempe fine og jeg HAR hatt eggløsning helt sikkert det var så jævlig deilig å høre! Jeg vet vi har truffet mer enn en gang i de fruktbare dagene og da må jeg være 6dpo idag siden testen ble kjempe sterk forrige onsdag /torsdag [emoji120][emoji120] fikk nesten tårer når hun kunne bekrefte eggløsningen [emoji24] laaang syklus da.. Den er mest sannsynlig på 40 dager nå.. Så blir en spennende uke [emoji55][emoji7]
 
At testen stemte gjorde meg overlykkelig for da vet jeg at kroppen mil begynner å stabilisere seg... Veldig rart å tenke på at jeg KAN være gravid nå... Hihi.. Ikke for store forhåpninger for da blir jeg mer skuffet :(
 
Nå går det ikke så veldig bra, dessverre :( fikk mensen i helgen..og jeg må vente enda en syklus før hjelp fordi gynekologen har dratt bort til mandag :/
Takk som spør [emoji173]️ hvordan går det med deg?
Nei så kipt, håper virkelig det ordner seg snart[emoji173]
Jeg holder på å teste ut Ovitrelle, akkurat i de dager om man ikke vet om det er sprøyten eller egenproduksjon av HCG.
 
Ja veldig kjipt :( åh så spennende [emoji120] okei, så dem kan gi falske positive tester? Jeg kan ingen ting om ovitrielle [emoji85]
 
Ja veldig kjipt :( åh så spennende [emoji120] okei, så dem kan gi falske positive tester? Jeg kan ingen ting om ovitrielle [emoji85]
Ovitrelle er HCG sprøyte, jeg tok en for å garantere eggløsning. Så de gir positiv test til den er ute. Sist var den ute ca 5-6dpo, nå er jeg 8dpo og den er ikke ute. De sier den skal være ute av systemet til i morgen.
 
Ovitrelle er HCG sprøyte, jeg tok en for å garantere eggløsning. Så de gir positiv test til den er ute. Sist var den ute ca 5-6dpo, nå er jeg 8dpo og den er ikke ute. De sier den skal være ute av systemet til i morgen.
Hvordan gikk det hos deg..? Venter på det samme, er 8 dpo i morgen og er så spent på de neste dagene!
 
Hvordan gikk det hos deg..? Venter på det samme, er 8 dpo i morgen og er så spent på de neste dagene!
Fikk en kjemisk graviditet, tr kom tre dager forsinket. Har i dag tatt ny Ovitrelle sprøyte, så el i morgen[emoji4]
Ny pp og nye muligheter[emoji173]
 
Kan være svare generelt for de prøvene, verdiene er nåde individuelle og kan variere fra syklus til syklus, de kan kun gi pekepinn på om eggløsning har vært eller ikke. Jeg har hatt forskjellig verdi på samme dpo uten noen grunn til det.
 
Hei alle sammen som følger med [emoji173]️[emoji120]

Jeg tok blodprøver igår for å sjekke om jeg har hatt eggløsning eller ikke siden jeg fikk positiv test onsdag og evt torsdag morgen.. Jeg fikk svar idag at den lå på 32 og at det var normalt. Hun kontor damen kunne ikke si når jeg hadde hatt det men med den verdien så kan det stemme med den positive el testen. Noen som har noen erfaringer rundt dette med blodprøver for å sjekke eggløsning?
[emoji5]️ Er idag 5dpo hvertfall hvis testen stemmer [emoji14]

Jeg kan ikke huske jeg har tatt blodprøve for å finne ut det. For når jeg har vært hos gynekolog så har hun damen vært veldig flink med å snakke om det og hun har ikke sagt akkurat dato men sier cirka så har gått ut i fra det, men som kan være forskjellig fra mnd til mnd. men har ikke vært noe spire enda her.
 
Back
Topp