Produkttipsetråden

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Nå har vi jo hatt litt tid til å teste ut alle tingene vi har shoppet. Så da tenkte jeg vi kunne dele litt erfaringer :) Leker, produkter, klær etc

Legg gjerne ved bilde og info om hvor det kan kjøpes.
 
3410aab83373056029d573f6cf95cf9c.jpg
Denne synes jeg er helt genial! Mini er sykt fasinert og kan stirre i evigheter. Det er rett og slett en lampe som lager en slags stjernehimmel. Finnes i forskjellige type dyr.

http://www.jollyroom.no/barnerommet...teddykompaniet-nattlampe-diinglisar-wild-love
 
Vi har nattlys fra IKEA. Formet som spøkelser. De er fantastisk. Kan lyse hele natten flere netter. Storebror har brukt den i 2 år. Funker fint enda. Prøvd andre nattlys som kun lyste ca 30 min. Ble fort ødelagt
 
Vi har nattlys fra IKEA. Formet som spøkelser. De er fantastisk. Kan lyse hele natten flere netter. Storebror har brukt den i 2 år. Funker fint enda. Prøvd andre nattlys som kun lyste ca 30 min. Ble fort ødelagt
Vi har også de! Helt supre :D
 
Har kjøpt Yoomi flaske,en flaske som varmer melka selv, syntes den er genial. (Finnes også andre lignende typer flasker, med forskjellige patenter) Bruker den de få gangene jeg er steder uten mikro siden jeg syntes det er styrete å drive med termos for å få rett temperatur på vannet når jeg har en hylende baby ved siden av meg. Får desverre ikke til å legge til link på telefonen
 
Vi har nattlys fra IKEA. Formet som spøkelser. De er fantastisk. Kan lyse hele natten flere netter. Storebror har brukt den i 2 år. Funker fint enda. Prøvd andre nattlys som kun lyste ca 30 min. Ble fort ødelagt

Den har vi også! Utrolig fornøyd. Bruker den ved nattamming så jeg ser hva vi driver med, og det er såpass lite lys at mini ikke våkner av den.
 
Den har vi også! Utrolig fornøyd. Bruker den ved nattamming så jeg ser hva vi driver med, og det er såpass lite lys at mini ikke våkner av den.
Ja den er veldig bra :)
 
Dette er jo ikke et spesielt produkt da, men jeg vil tipse om noe jeg gjør nå. Har kjøpt en lekker skrivebok på notabene, den skal stå framme i stua, så jeg hele tiden kan skrive ned gullkorn fra ungene, søte ting de gjør og sier osv. Storesøster er jo 8, og jeg vet jeg tenkte på dette da hun var lita, men ble aldri til det. Man glemmer seriøst mer enn man tror, det ser jeg bare på et søk i bv-arkivet. :)
 
Har kjøpt Yoomi flaske,en flaske som varmer melka selv, syntes den er genial. (Finnes også andre lignende typer flasker, med forskjellige patenter) Bruker den de få gangene jeg er steder uten mikro siden jeg syntes det er styrete å drive med termos for å få rett temperatur på vannet når jeg har en hylende baby ved siden av meg. Får desverre ikke til å legge til link på telefonen
Hvor kjøpte du den flaska?
 
5a2efeaf6cd74d18c6393dcd09df815c.jpg
Elsker denne bleiebøtten! Kan stå rett på varmekabler uten lukt og man bruker bare vanlige bæreposer. Ble gal av å ha to søppelbøtter på minibadet vårt.

Ubbi bleiebøtte fra feks Jollyroom og Babybanden.
 

5a2efeaf6cd74d18c6393dcd09df815c.jpg
Elsker denne bleiebøtten! Kan stå rett på varmekabler uten lukt og man bruker bare vanlige bæreposer. Ble gal av å ha to søppelbøtter på minibadet vårt.

Ubbi bleiebøtte fra feks Jollyroom og Babybanden.
Ser veldig grei ut :)
 
Til ammende mammaer vil eg anbefale boob sinn ull singlet, så god, også ammebh fra boob i ull [emoji4]
 
Back
Topp