Problemer med nettleser

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Har problemer med nettleseren. Blir logget ut flere ganger. Tar lang tid å logge inn igjen, hvis jeg kommer meg inn. Tar lang tid å åpne sidene (nesten ett minutt) og det er ikke alltid jeg får åpnet det. Det samme med varslene.
Bruker nettleser på nettbrett (ipad) men samme problemet på PC (testet det ut). Brukt både trådløst og 4G og det er det samme problemet.
Ser det er noe på appen også. Under fulgte tråder/deltatt m. innlegg etc så kommer det ingenting opp. Eneste man finner noe er når man går inn på Forum og tidslinje på appen.
 
Jeg må logge inn hyppig både på nettleser pp mobil og pc. Men beuker vel Google Chrome på begge.
 
Jeg prøvde en annen nettleser på PC og fikk logget inn der. Hvilken nettleser bruker du?
Jeg bruker Internett Explorer. Kom meg inn igjen i går, har ikke sjekket i dag. Men helt i orden på nettbrettet.
 
Jeg bruker Internett Explorer. Kom meg inn igjen i går, har ikke sjekket i dag. Men helt i orden på nettbrettet.
Jeg sliter med Opera på siden akkurat nå, kan ikke logge inn der. Prøver, men den går bare tilbake til der den var før jeg prøvde og det står logg inn. Men jeg klarer å være på Chrome, noe som er rart.
Foretrekker Opera, håper de kan fikse det.
Safari på nettbrettet, ingen trøbbel der, så sitter stort sett i sofaen og ser på Lucifer mens jeg surfer :)
 
Eg opplever å bli logget ut, hver gang eg går over til en annen nettside. Uansett eg har valgt å være alltid pålogget. Hadde ikke dette problemet tidligere.
 
Jeg sliter med Opera på siden akkurat nå, kan ikke logge inn der. Prøver, men den går bare tilbake til der den var før jeg prøvde og det står logg inn. Men jeg klarer å være på Chrome, noe som er rart.
Foretrekker Opera, håper de kan fikse det.
Safari på nettbrettet, ingen trøbbel der, så sitter stort sett i sofaen og ser på Lucifer mens jeg surfer :)
Så bra du kommer inn med Chrome og safari :) Det blir nok fikset etterhvert så alle nettleserne kan brukes.
 
Får ikke logget på med Chrome på PC. Er innlogget med safari på mobil...
 
Jeg får ikke logget inn via Opera, men IE og Safari virker
 
Jeg får fremdeles ikke logget inn på forumet med Chrome, men IE virker
 
Får ikke logget inn med Opera på PC, men Firefox fungerer. Bruker Chrome på telefonen, og det går men blir kastet ut av og til.
 
For å logge inn på forumet via nettleser så må dere først " clean Caches" , altså tømme informasjonsloggen i nettleseren din. Det ligger en liten bug der.

Jeg slet selv med 2 av 4 nettlesere, men etter en rask rydding fungerer alt som normalt.
Dette gjelder både nettlesere på mobil og på pc.
 
Back
Topp