Problemer med android forum app 13/4/18

En tråd i 'Teknisk informasjon' startet av Forumansvarlig Tamara, 13 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator Babyverden Stab VIP Sommerfuglene

Vi opplever i dag store problemer med vår forum app til Android-telefoner.

IT jobber med å løse problemene snarest mulig.

Beklager ulempene dette medfører.

Du kan logge inn på forumet via nettleser på mobil. Der fungerer alt normalt.

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  2. Trheim1992 Glad i forumet Oktoberfruene 2018 Septemberhjertene 2018

Appen fungerer ikke idag heller

3. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator Babyverden Stab VIP Sommerfuglene

Nei det stemmer, den er ikke iorden enda.

4. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator Babyverden Stab VIP Sommerfuglene

5. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator Babyverden Stab VIP Sommerfuglene

6. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator Babyverden Stab VIP Sommerfuglene

Nå fungerer forumappen som normalt igjen

7. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator Babyverden Stab VIP Sommerfuglene

8. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator Babyverden Stab VIP Sommerfuglene

Ser ikke ut som appen logger seg ut hele tiden lenger heller. Eller?

9. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Ikke logget seg ut enn så lenge i alle fall?

10. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Men bilde. Skulle jeg ikke kunne laste opp bilde? Fikk feilmelding om at felleskapet ikke støtter vedlegg av denne typen når jeg prøvde å legge til et bilde fra mobilen via appen.

11. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

1523882548468.jpeg

Ta et bilde av rotet på pulten min fungerte, men vise et bilde jeg tok for noen uker siden av agurk-plantene mine går ikke?

12. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Altså, bilder i det format mobilen lagrer er ikke greit. Men ta og legge inn i samme operasjon, kamera funksjon i app, ikke bilde-fibksjon, det går?

Testing, testing ja

13. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Fra nettleser får jeg beskjed om at det samme bildet er for stort, så det kan jo være det som er problemet i appen også. Før gikk bilder fra mobilen alltid i appen .

14. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Men når jeg kom hjem var jeg logget ut.

15. Amorfamilia Flørter med forumet Marsboerne 20 18

Appen fungerer igjen hos meg - men alle trådet eg har tidligere lest vises nå som ulest, og når eg leser dei er det fortsatt som ulest. Er dette noko som jobbes med å fikses?

16. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Det virket bra først .men så logget den ut hver gang jeg la fra meg mobilen igjen da etterhvert så jeg ga opo

17. hmm..håpe2018 Glad i forumet Novemberlykke 2018

Får ikke frem skjult forum på appen og har hatt problemer med å komme inn hele dagen. Stått noe sånn som at den ikke finner nettleser

18. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

I dag har hele forumet vært nede, det er ikke bare appen

• Liker Liker x 1
  19. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator Babyverden Stab VIP Sommerfuglene

Vi har vært nede i hele dag. Det har blitt sendt ut info om dette.

Logg deg inn på nettleser. Da finner du skjult gruppe. Følg forumet. Da dukker det opp i appen. Info om dette står i infotråden i gruppen din ;)

Del denne siden