Problemer: BV forum og nettleser

Belka87

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Jeg har Android telefon og skulle laste ned appen for BV forum, men når jeg går på Google play store og søker den opp så får jeg beskjed om at den ikke finnes.... Har brukt nettleser på telefonen hele tiden uten problemer, men siden fredag opplever jeg å stadig vekk bli kastet ut at forumet og må logge inn på nytt hele tiden. BV appen funker helt fint på iPaden.
Det er utrolig frustrerende, da jeg primært bruker telefonen min.
Noen andre som opplever lignende problemer?
 
Jeg har Android telefon og skulle laste ned appen for BV forum, men når jeg går på Google play store og søker den opp så får jeg beskjed om at den ikke finnes.... Har brukt nettleser på telefonen hele tiden uten problemer, men siden fredag opplever jeg å stadig vekk bli kastet ut at forumet og må logge inn på nytt hele tiden. BV appen funker helt fint på iPaden.
Det er utrolig frustrerende, da jeg primært bruker telefonen min.
Noen andre som opplever lignende problemer?
Jaaa!! Hele tiden.. så har kopiert mailadressa mi så er bare å lime inn for å logge inn.. så jeg slipper å måtte skrive det inn hele tiden!
 
Jeg har lagret det, så slipper å trykke det inn. Men må med jevne mellomrom logge inn igjen, fordi jeg plutselig er logget ut :sorry: bruker nettleser.
 
Har også det, men er ofte den ikke vil logge inn når jeg logger inn på nytt. Har ikke hatt slike problemer før fredag :wacky:
Får håpe at nettsiden begynner å oppføre seg snart, eller at BV appen dukker opp igjen i Google play :hilarious:
 
Jeg har lagret det, så slipper å trykke det inn. Men må med jevne mellomrom logge inn igjen, fordi jeg plutselig er logget ut :sorry: bruker nettleser.

Kjedelig, men godt å høre at det ikke bare er meg. Har sikkert logget inn 10-15 ganger i dag :banghead:
 
Har hatt mye problemer siste måneden. Noen ganger har det fungert å slette informasjonskapsler, andre ganger har jeg måtte bytte nettleser. Bruker vanligvis Chrome, men måtte bruke Firefox noen uker.
 
Jeg har Android telefon og skulle laste ned appen for BV forum, men når jeg går på Google play store og søker den opp så får jeg beskjed om at den ikke finnes.... Har brukt nettleser på telefonen hele tiden uten problemer, men siden fredag opplever jeg å stadig vekk bli kastet ut at forumet og må logge inn på nytt hele tiden. BV appen funker helt fint på iPaden.
Det er utrolig frustrerende, da jeg primært bruker telefonen min.
Noen andre som opplever lignende problemer?
Last ned Tapatalk-appen og søk opp Babyverden der, så får du tilgang uten å bli kastet ut :)
 
Back
Topp