Problematisk legging

Havfruen1988

Blir kjent med forumet
hei.

Fra ca 3 mnd til 4 mnd og 2 uker har gutten vært en drøm å legge om kvelden. Hadde til og med 2 uker der han sov 9 timer i strekk.han sovnet av seg selv nesten hver gang Men nå de siste par ukene har han blitt helt umulig både på dagtid og kveldstid. Han må vugges/bysses i søvn, og når jeg legger han fra meg så våkner han. Legging kan ta opptil 3 timer! Aner ikke hva jeg skal gjøre. Mannen jobber turnus og har vært borte siden det begynte. Så det blir spennende å se når han kommer hjem igjen hva som skjer da.
Men i mellomtiden: er det noen som har noen tips?

Dette gjør jeg:
Pupp ca kl 1730+ kvelds (har to bittesmå smaksprøvemåltider til dagen)
Kos
Badet kl 1815
Lese bok på rommet hans ca 1830
Pupp
Nattasang i sengen.

Har hatt denne rutinen siden han var 3 mnd. Er når 5,5 mnd.
 
Kanskje begynne med grøt til kvelds?[emoji4] Min er også 5,5 mnd. Sluker en skål med grøt før leggings[emoji6]
 
Har hørt at utviklingstrinn kan vare i flere uker. Kan det være det? Slitsomt, men det går over.
 
Soverfor mye på dagtid kanskje? Her kan ikke snuppa sove etter 15.30, dablir leggingen 18-18.30 helt umulig og kan holde på til 21. :)
 
Typisk at når far kom hjem så ble han verdens letteste å legge har samme rutinene som beskrevet ovenfor. Men har begynt å gi grøt til kvelds. Tror det hjalp. Ifølge wonder weeks så er han midt mellom to utviklingstrinn nå.
 
Back
Topp