Privat ultralyd Tønsberg/Sandefjord

VenterNr3

Andre møte med forumet
noen som har erfaring/anbefaling til privat ultralyd i Tønsberg/Sandefjords området?
Vi fikk ikke vite kjønnet helt sikkert på ordiner UL. Nysgjerrige som vi er blir det en privat UL etterhvert
 
noen som har erfaring/anbefaling til privat ultralyd i Tønsberg/Sandefjords området?
Vi fikk ikke vite kjønnet helt sikkert på ordiner UL. Nysgjerrige som vi er blir det en privat UL etterhvert

Anbefaler Kvinnedoktor1 i Tønsberg sentrum. Han er meget dyktig og har det råeste ultralydapparatet i området.
Han er i tillegg ekte lege, privatpraktiserende, så om det skulle være noe spesielt medisinsk, har han viten til å vurdere.
 
Vi har vært hos kvinnedoktoren på TUL. Han var veldig nøye og forklarte godt alt han så. Har også vært hos han tidligere på gynekologiske undersøkelser. Veldig dyktig og hyggelig kar. Anbefales selvom det koster litt.
 
Kvinnedoktoren i Tønsberg ja!! Vært hos han 3 ganger i dette svangerskapet og skal tilbake på 3D etterhvert også! Han er utrolig flink og behagelig!
 
Ok Var hos han på 3D ultralyd for 9 år siden. Da er det fortsatt han som gjelder skjønner jeg Koster ganske mye hos han, men han var flink sist jeg var der!
 
Bor i tbg, men dro til sfj for privat ul. Kort ventetid og kostet bare 400 kr for 2D. Tror det var 700 for 3D. Var på Sandefjord helsepark. Det var en veldig god opplevelse med en flink jordmor :)
 
Bor i tbg, men dro til sfj for privat ul. Kort ventetid og kostet bare 400 kr for 2D. Tror det var 700 for 3D. Var på Sandefjord helsepark. Det var en veldig god opplevelse med en flink jordmor :)

Jeg fant det på nettet, men det stod at det ble lagt ned 14/9-17
Kan ringe og høre. Kvinnedoktor tar 1400 for 2D. Det er jo nok Også hadde han ikke tid før uti uke 41, lenge og vente
 
Jeg fant det på nettet, men det stod at det ble lagt ned 14/9-17
Kan ringe og høre. Kvinnedoktor tar 1400 for 2D. Det er jo nok Også hadde han ikke tid før uti uke 41, lenge og vente

Så rart! Jeg var der for 5 uker siden da. Men vet det er mange som ble fulgt opp av Gro på svangerskapskontroll. Kanskje de har flyttet? Du kan jo sende en mail til de? Fikk raskt svar sist :)
 
Back
Topp