Privat UL.

Arda`s-mamma

Gift med forumet
Siden jeg har vart spent på kjønnet til babyen min fra 1. dag, har jeg gjort en del ting for å finne ut hva det blir.. men akk..... Jeg er totalt uheldig! På sykehus UL. sa jordmødrene (har vært der 2 ganger)at de kunne ikke se hva det ble, men begge trodde det ble en gutt..., derfor begynte jeg så smått å handle inn guttebaby klær.. herom dagen fikk jeg vite at jeg kunne bestille time til UL. på et priv. klinikk. prisen var700,-kr , jeg bestilte time og dro dit... Legen der var sannelig så USIKKER! Jeg har aldri sett makan til usikkerhet, først sier han at det er jente, omsider sier han en gutt, også en jente også en gutt... Han holdt på sånn i en halv time.. jeg begynte å bli temmelig usikker jeg og[:@]helt til slutt sier han ,Gmens jeg går ut døra, det blir jente 80 % sjanse for det. Gjett om jeg har mistet lyten på dette med kjønnet til bebisen min.. aghhhhhhhhh[&:][:@]
 
hei.. når jeg var på ultralyd lå bebisen vår med rompa til så vi fikk ikke vite kjønnet, men skal tilbake 18 januar, og vi håper at vi får vite kjønnet da.. er veldig nyskjerrig.. til nå har vi handla nøytrale klær, men vil gjerne få kunne kjøpe jente eller gutte klær..
 
Jeg skjønner hvordan du har det. Jeg var på privat ul i uke 18. Der mente de at det var 2 gutter. På alle kontrollene på sykehuset mener de at det har vært en av hver. Og nå i går var jeg på privat ul igjen. OG da var han bombesikkert på at det ble 2 gutter. Jeg skal på sykehuset igjen til mandag. blir spennende å se hva de sier da
 
Kan du ikke vente å se da? Så blir fødselen mye mer spennende? Og alle rundt deg er mer spent enn hvis de vet kjønnet på forhånd.
 
når jeg var på min første ultralyd,så de med en gang at det blir gutt,det vistes veldig tydelig[:)]
 
ORIGINAL: Godhjerta

Hvor mye koster det å ta 3d ul?
Og hvor lang ventetid er det?
Hvor hen tok du det, bast?

Klem


Heter ikke Bast jeg da, men..hehe!!!

Du kan dra på Majourstua klinikken feks. Der var jeg..og tror jammen Bast var der også..om jeg husker riktig. Det kostet 1000,- Men må si at det var verdt det! Fikk 4 bilder og 4 små videosnutter av den lille. Morro.....
Og ikke minst..en bekreftelse på at det var en jente inni her...!![:D]
 
Back
Topp