Priskrig

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Da er visst priskrigen i gang igjen . Har du hamstet rødkål og grandis ;)?
 
Jeg skal ikke ha hverken rødkål eller grandis, så nei.
 
Nei, jeg ser ikke vitsen med å hamstre.
 
Hadde varene jeg trenger vært på tilbud så hadde jeg selvsagt kjøpt men jeg hamstrer uansety ikke for flere år fremover
 
Handler det jeg skal ha uavhengig av priskrigen. Er det tilbud på noe, som vi bruker, kjøper jeg det vi trenger, hamstrer ikke
 
Hamstrer ikke, men sjekker prisene og handler det vi uansett skal ha. Kjører heller ikke rundt på flere forskjellige butikker for å handle der det er billigst, da blir det såpass drivstofforbruk på kjøring fram og tilbake at det går opp i opp.
 
Altså, skulle jeg hatt det så hadde jeg kjøpt det on jeg kom over billig. Kjøpte surkål både til jul og nyttår i fjor til ei krone før jul. Men jeg handlet ikke til denne julen også. Og handlet til vanlig pris i år. Mange hundre prosent mer. Meb surkål er uansett ikke veldig dyrt da.
 
Handler det vi trenger av det, ser ingen grunn til å ha rødkål for flere år i skapet, ei heller grandis. Spiser ikke SÅ mye av det likevel. Men burde vel få kjøpt rødkål til julaften før det går tomt nå da...
 
Blir helt krise i sentrum her ved priskrig. Alt billig er tomt samme dagen. Så her må man faktisk sørge for å kjøpe det man trenger. Mange har funni masse ribbe fra ribbekrigen i dødsbo osv her. Skumle greier hvordan folk lar seg hamstre så fort det er billigere. Jeg synes egentlig det er helt forferdelig siden vi aldri får tak i noe. Mannen er ferdig på jobb kl 14 og da er det allerede tomt for ting. Hadde store problemer med å få tak i surkål, gløgg og grøt i fjor.
 
Hamstrer hvis det er noe vi bruker ja. Ble meget nysgjerrig på hva Grandiosa koster nå!! For det kunne jeg tenkt meg et lager av. :p
Grøtris, surkål, sirup er typiske ting vi ikke bruker.
 
Nei, har ikke tenkt på det en gang :wideyed:
 
I fjor så hjalp priskrigen meg og barna til å få en fin jul da vi ellers har dårlig råd, men hamstrer ikke sånn som mange gjør.,kjøper bare det jeg trenger [emoji5]️ tror naboen har surkål for 3år fremover liksom

Er det jeg syns kan være greit med priskrig, at de som har litt dårligere råd kan ha muligheten til å få tak i mye godt til lite penger.

Har handlet grandis, men viste ikke at de kostet 16 kr før jeg så på kvitteringen, så var mer pga det er greit å ha noen i fryseren når det til tider er vanskelig å ha tid til å lage mat med en liten en.
Ellers så har jeg handlet på priskrig hvis det er ting jeg trenger, men da kjøper jeg gjerne en ekstra.
 
Back
Topp