Pris Internett

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Hva betaler dere for Internett pr mnd??

Vår pris er akkurat blitt litt dyrere.... har fiber.

Men kan ikke klare meg uten trådløst nett så får vel bare betale det det koster [emoji23]
 
«Bare» rett over 500kr her.... men er vel billigste pakka vi har også.... men godt nok for vårt bruk.... vurderer kutte TV og kjøpe feks appel-TV, men vet ikke om det er godt nok nett til det [emoji5]

Vi har ikke noe valg, vi får ikke bredbånd :(
 
Vi betaler 370,- for TV og internett. Vi bor i sameie så vi har fått en bra deal på grunn av det + at kabel-TV/grunnpakke ligger i felleskostnadene.
 
«Bare» rett over 500kr her.... men er vel billigste pakka vi har også.... men godt nok for vårt bruk.... vurderer kutte TV og kjøpe feks appel-TV, men vet ikke om det er godt nok nett til det [emoji5]
Vi droppet `vanlig tv`, vi oppdaget at vi ikke så særlig på de vanlige TV kanalene og for det meste bare på Netflix, NRK TV appen og diverse apper så vi sa opp abonnementet :) Har Apple TV og det funker bra det :)
 
Vi droppet `vanlig tv`, vi oppdaget at vi ikke så særlig på de vanlige TV kanalene og for det meste bare på Netflix, NRK TV appen og diverse apper så vi sa opp abonnementet :) Har Apple TV og det funker bra det :)

Sånn har vi gjort det også. Av samme grunn som dere :smug:
 
Borretslagsavtale, 249, kr for nett, tror det er en viss hastighet inkludert egentlig, men når jobben dekker utgiftene så var det bare å gasse opp hastigheten :)

Jobber forøvrig med bredbånd selv, og fiber kan koste flere hundre tusen å legge, så skjønner om leverandørene vil ha igjen for utbyggingen de gjør. :) Men når bindingstiden er ute, så bør man kunne reforhandle avtalen sin.
 
Rundt 500 kr tror jeg. Har sagt opp tvkanalene og har kun appleboks nå kobla til tven. Funket gull :) 500 kr spart i tv [emoji14]
 
Rundt 500 kr tror jeg. Har sagt opp tvkanalene og har kun appleboks nå kobla til tven. Funket gull :) 500 kr spart i tv [emoji14]

Betaler ca 400 i mnd for minste pakka til Canal digital i forhold til tv. Har i samfulle feks Netflix eller tv2sumo så blir ikke så mye å spare på evt å bytte [emoji5]
 
Back
Topp