Presentasjonstråd

Jente på 29år fra Bod, har datter på 8år frafør :)

Da har æ had 6 daga me positiv test, 8 testa og nu innser æ at det MÅ jo bare stem hehe =) Kom opp på CB 1-2uka, så har termin 1 juli. Har syyyke ømme puppa og har vært endel kvalm her :) MEN har had vondt i puppan i sånn 2 kanskje 3 uka, så må vær enda lenger æ evt e påvei. Ska jo legg te to uka såe e vel 4-5 på søndagen :) Å må poengter at æ har det vaaanskelig me og regn ut termin sia æ ikke har had mensen på 2år. (di to åran æ har prøva) Så dette e likk kjipt før mæ hehe, så håpe æ får en termin når æ ska på første ultra ca i uke 12 :) Vill førsikre mæ om at hjerte slår og ting e som det ska ;)
 
Jente 32 fra Bergen, med beby nr 3 i magen. Jeg har termin 5 juli 2015. Har hatt voldsomme plager de siste ukene med kvalme og er helt ubeskrivelig trøtt . Håper det roer seg snart. Gratulerer alle sammen
 
29 år fra Sørlandet. Har samboer,en sønn på 3 og bygger hus. Var på tide å prøve på søsken, å den satt jammen meg på første forsøk! (føles nesten urettferdig at det gikk så fort ifht så mange andre,men veldig glad!)Hadde positiv 1-2 med clear blue imorges 1 dag før IKM. Blir spennende å se om det går hele veien, krysser fingrene :-D Ja, og foreløpig termin 29/6 tror jeg...
 
Jente som blir 22 år i morgen. Har 2 tvillingjenter som blir 1 år om en måned. Testet positivt i går og i morges! <3
 
Gratulerer! ;) Første jeg tenker er wow... du kommer til å få en del å gjøre.. :p
Ja, jeg tenker bare om hvis jeg får tvillinger igjen! :eek: Hahah! :) Men baby(ene) er såå ønsket uansett <3 Og har verdens beste kjæreste i tillegg, så jeg skal nok klare meg! :D Og takk!
 
Back
Topp