Presentasjonstråd!?

Moro og se at der er flere fra denne kanten også! [emoji4] gratulerer så mye!


Takk det samme! Her er det på den østlige delen av byen - enn du?
 
Takk det samme! Her er det på den østlige delen av byen - enn du?
Skal vi se, hvordan blir det. Nordover/østover. Ved lillestrøm, men jobber på Alnabru [emoji4]
 
Skal vi se, hvordan blir det. Nordover/østover. Ved lillestrøm, men jobber på Alnabru [emoji4]

Det er jo ganske nærme - og vi jobber enda nærmere hverandre :)

Og jeg er vokst opp på Lillestrøm :)
 
Det er jo ganske nærme - og vi jobber enda nærmere hverandre :)

Og jeg er vokst opp på Lillestrøm :)
Så moro! [emoji1] blir spennende å se fremover hvordan alt går [emoji4][emoji4]
 
Nordlenning på 27 her, blir 28 måneden før termin :)
Oppvokst i Mo i Rana men bor nå i en bygd ett par timer unna ilamme forloveden min gjennom 5 år :) Har ingen barn fra før, men mannen har en sønn på 8.. Så dette blir vår første sammen :Heartred
Jobber 85% fast som miljøarbeider innen PU'en og trives med dette, mannen jobber som bilmekaniker..
Er 2 gang jeg er gravid, da jeg hadde en SA i uke 8 litt etter påsken i fjor.. Så håper denne spira sitter godt fast:love7 Vi gleder oss veldig og dette barnet er veldig ønsket men vi er samtidig litt engstelig for og miste igjen.. Men lever i trua og satser på det beste :Heartred
 
Hei! Jeg heter Kristina og er 22 år. Bor i Nord-Trøndelag, 1,5 times kjøring nord for Trondheim. Er forlovet og vi kjøpte oss hus sammen i desember 2015. Har vært sammen siden 2013. Begge har fast jobb. Jeg er utdannet helsesekretær og jobber på et legekontor. Trives veldig godt i jobben min :)
Dette barnet er vårt første og vi gleder oss utrolig mye! Det er planlagt og måtte vente i 8mnd før vi var så heldige å fikk positiv test. Nå er vi bare lykkelige og er spent på hvordan tiden fremover blir :D
 
Jeg er 26 år og bor i Trondheim. Kommer opprinnelig fra Finnmark, men har bodd her nå i 6 år. Jeg og min kjære har fra før ei datter på 2 år :)
Jeg jobber i barneutstyrs butikk og trives med det. Selv om jeg nå blir ekstra babysyk av å gå rundt og se på masse babyklær og sånt daglig [emoji87]
 
Hei! Jeg er fra Vestfold, 30 år gammel og forlovet med kjæresten min som jeg har vært sammen med i litt over 2 år. Dette blir vårt første barn [emoji4]
 
Kommer ifra Gjøvik, er 20år og er sammen med kjæresten min på 24. Venter vårt første barn i nå i oktober:) flytter sammen i leilighet 1.april. Jobber som helsefagarbeider lærling i nabo kommunen og har igjen 1år før fagprøve:)

Var tildels uplanlagt graviditet da jeg ikke gikk på prevensjon men trodde nesten jeg ikke kunne bli gravid da jeg har vært uten i over 1 år :eek: men nå som det har sunket ordentlig inn gleder vi oss masse <3
 
Last edited:
36 år, jobber med IT. 2 barn fra før med annen mann, eldste fyller 9 i år.
Tenkte alltid når jeg fikk de andre 2 at folk over 33 var så 'gamle', så kjipt å innse at man plutselig er en av de selv [emoji23] Bor i Stavangerish området så kjekt å komme kontakt med andre :) Forrige svangerskap ble i en veldig turbulent situasjon, så det skal være godt å ha mer normale forhold rundt seg denne gangen og slippe å gruble på 1 uke før termin hvem som skal være med på fødsel, eller hvem skal være rundt deg ukene etter [emoji23]
 
34 år fra oslo, nylig flyttet til Moss. Har 2 barn fra et tidligere forhold( 12 og 16 år) og en 5 mnd gammel gutt med sambo. Menstermin 20 OKT.

Jobbet som assistent på sykehjem før permisjonen, samtidig som jeg studerte. Fullførte VGs i 2015 og hadde planer om å gå videre som sykepleier. Nå blir det litt lenger på vent.

Bf er 32 og vi har vært sammen i 3 (5) år.
 
Jeg er 22 år og venter nr 2 [emoji4] jeg bor i Sverige med min samboer og vår datter Charlotta på 6 mnd så her blir det to tette [emoji4] vi flyttet til Sverige etter at datteren vår ble født så jeg har ingen jobb her i Sverige og mest sannsynlig kommer mammapermene til overlappe hverandre så blir en stund til jeg skal begynne å jobbe igjen [emoji85] samboer jobber som energimontør og har en sønn på 6 fra før av, så annenhver helg så er det fullt hus her og snart enda fullere! [emoji4]
 
Jeg er 31 år fra Østfold. Vi venter vårt 3 barn. Har en jente på 8 år og en gutt på 6 år fra før. Alle 3 var planlagt og med samme barnefar. Vi har vært sammen i 17 år og gift i 8 år. Jeg jobber som pedagogisk leder på avdeling med barn fra 3 - 6 år. Trives veldig godt med jobben min. Gleder meg til å bli godt kjent med dere. Må bare spiren sitte helt frem til oktober. :happy::Heartred
 
Blir 29år i morgen og bor i Hønefoss. Venter barn nummer 1 og gravid for første gang :happy: Nettopp kjøpt hus med samboer og bod her i litt over 3mnd. Jobber begge med IT og møttes på jobb, vært sammen i straks 2år. Var begge enige om å prøve få barn, men planen var å vente litt lengere sånn egentlig :p Spiren er hjertelig velkommen og håper at den sitter :flower
 
Jeg er 28 (blir 29 i mars) og bor i Trondheim [emoji4] venter barn nr 2, har en datter på 1,5år fra før [emoji173] jobber innen tannhelsebransjen. Denne spira er planlagt og veldig ønsket og har prøvd siden vi mistet i juli i fjor.
 
Back
Topp