Presentasjonstråd!

Stjernemamma

Flørter med forumet
Jeg er veldig nysgjerrig på hvem dere er :)

Noen som vil skrive om seg selv?

Kan begynne å skrive om meg selv.

Alder: 23år.

Sivilstatus: Gift

Yrke: Helsesekretær.

Barn: Gutt på 3 1/2år.

Sent from my iPad using BV Forum

Alder: 23
Barn: ei jente på 2,5 år
Yrke: barnehage
Sivilstatus: samboer

:)
Heldig du som er gift! :P Hvor lenge har dere vært sammen?

Sent from my iPhone using BV Forum

Alder: 23
Barn: ei jente på 2,5 år
Yrke: barnehage

:)
Heldig du som er gift! :P Hvor lenge har dere vært sammen?

Giftesyk? knis. Foreslo dåp og bryllup samtidig jeg... Får se om han frir nå da haha

Giftesyk? knis. Foreslo dåp og bryllup samtidig jeg... Får se om han frir nå da haha

Ja! Har vært det i ett par år nå... :P Hehe, ikke dumt med dåp og giftermål samtidig ;) Jeg maset litt på han i forfjor, men sluttet siden han vet hva jeg vil og jeg har ikke lyst at han skal presses til det. Jeg ble så glad da han på en Mail hin dagen skrev at det kanskje var på tide å gjøre meg til noe mer enn samboer. ;) Hihi, går an å håpe på at det skjer noe snart! ;)

Ja! Har vært det i ett par år nå... :P Hehe, ikke dumt med dåp og giftermål samtidig ;) Jeg maset litt på han i forfjor, men sluttet siden han vet hva jeg vil og jeg har ikke lyst at han skal presses til det. Jeg ble så glad da han på en Mail hin dagen skrev at det kanskje var på tide å gjøre meg til noe mer enn samboer. ;) Hihi, går an å håpe på at det skjer noe snart! ;)

Mast litt jeg også. Til og med på bursdagen min. Den var 12.12.12, vi møttes 10.10.10... Men ikke mye action der nei. Vært lenge sammen?

Alder: 26 år
Yrke: selger i elektronikkbutikk
Sivilstatus: ny gift :)
Barn: gravid med første

Alder: 21
Yrke: Student
Barn: gravid med vårt første barn :)

Mast litt jeg også. Til og med på bursdagen min. Den var 12.12.12, vi møttes 10.10.10... Men ikke mye action der nei. Vært lenge sammen?

Tok ikke hintet, altså :P
Vi har vært sammen i 7,5 år, og etter snart to barn hadde det jo vært fint å gjøre alvor av forholdet. Det er ikke det at jeg lengter etter noe prinsessebryllup, akkurat, det hadde bare vært fint med ringer som betydde at vi er hverandres :) Jeg klarer meg lenge med en forlovelsesring også. :)

Dere da?

Alder: 23år

Sivilstatus: Gift

Yrke: Sykepleier/student

Barn: Jente på 1 1/2år.

Alder: 31

Sivilstatus: Lykkelig gift

Yrke: Forsikring

Barn: 1 (2 år og 3 mnd.)

Tok ikke hintet, altså :P
Vi har vært sammen i 7,5 år, og etter snart to barn hadde det jo vært fint å gjøre alvor av forholdet. Det er ikke det at jeg lengter etter noe prinsessebryllup, akkurat, det hadde bare vært fint med ringer som betydde at vi er hverandres :) Jeg klarer meg lenge med en forlovelsesring også. :)

Dere da?

Ingen barn sammen, vært sammen 4 år da. Jeg vil gjerne gifte meg, bryllup på stranda på Barbados, dåååånn! Hehe. Er litt der jeg også, så lyst på en ring, og si jeg er gift. :) Er noe med det. Da er du skikkelig voksen haha.

Alder: 24år

Sivilstatus: Forlovet (4 år nå i desember - på tide å gifte seg altså:P )

Yrke: Lærer (liker foreløpig ikke den jobben, så er på jakt etter ny jobb etter barselpermisjonen)

Barn: Gravid med vårt første:) Har en hund på 3,5 år

Alder: 23 år

Sivilstatus: Samboer

Yrke: Student

Barn: Første :)

Alder: 25
Sivilstatus: samboer :-)
Jobb: Barnehage
Barn: En sønn på 4 1/2 år ♡

Back
Topp