PRESENTASJONSTRÅD ! :)

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Tenker det kan være greit å fortelle litt om seg selv, slikt som hvilken del av landet man bor i, alder, barn fra før osv :) Vil jo selvfølgelig ikke bli fortalt så nært at noen kan kjenne oss igjen, men det regner jeg med kommer når vi får skjult forum. Håper flere slenger seg på denne og forteller litt om seg selv :D
 
Litt om meg :)

Bor i Nordland, sammen med samboer, sønn, katt og hund. Sønnen min ble født i Januar 2012, så han har akkurat blitt to år. Jeg blir 22 og samboeren blir 26. Vi har vært sammen i 5,5 år ;)
 
Så gøy:)
Jeg bor i aust agder sammen med min gode samboer!
Vi er begge 25 år. Har vært prøvere siden januar 2012. Vi har ingen barn, og har hatt to spontanaborter i prøvetiden. Krysser alt for at alle gode ting er tre og at jeg blir her til november!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Litt om meg
Jeg bor i nannestad, men skal vel flytte snart håper jeg.
Har en datter på snart 6 år som heter Arabella :)
Jeg og kjæresten bor ikke sammen enda, siden vi kun har vært sammen i tre mnd (!!!). På fritiden min driver jeg med teater, sang og manus skriving ^^ jeg har termin i slutten av oktober, men man vet jo aldri lm man går over tiden, så da vil jeg henge litt her og :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her er om meg;

Jeg er 27 (snart 28) og bor i Telemark-
Bor her med min mann som er 35,vi har vært sammen i 3,5 år og gift i snart 1 år.
Vi har en jente som er 13 mnd gammel.
 
Både samboer og jeg er 25 år (begge blir 26 til sommeren), har vært sammen i 2 år og 3 måneder og eier hus sammen i Oppland. :) Vi har vært prøvere siden begynnelsen av januar og dette blir vår første.
 
Jeg er 29, samboer, 2 barn fra før, gutt og jente. Veldig glad i barn og gleder meg til å få en ny baby i hus :) gruer meg til å være gravid i 8 mnd til,har slit med bekkenløsning i mine tidligere svangerskap og var sykemeldt 100% fra uke 20 så er spent på korleis det blir denne gangen ... kjenner det allerede nå ! Håper det blir enklere nå... :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så gøy:)
Jeg bor i aust agder sammen med min gode samboer!
Vi er begge 25 år. Har vært prøvere siden januar 2012. Vi har ingen barn, og har hatt to spontanaborter i prøvetiden. Krysser alt for at alle gode ting er tre og at jeg blir her til november!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oi, dere har prøvd en stund da. Så leit at dere mistet underveis :( Krysser fingrene for at alle gode ting er tre og deres lille skatt kommer frisk og fin i november :D
 
Jeg er 29, samboer, 2 barn fra før, gutt og jente. Veldig glad i barn og gleder meg til å få en ny baby i hus :) gruer meg til å være gravid i 8 mnd til,har slit med bekkenløsning i mine tidligere svangerskap og var sykemeldt 100% fra uke 20 så er spent på korleis det blir denne gangen ... kjenner det allerede nå ! Håper det blir enklere nå... :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så spennende ! :) Leit at du gruer deg til å være gravid da, men skjønner deg godt når det er slik da ;/ Håper du slipper å bli like plaget denne gangen ! :)
 
Hei.
Jeg bor ved Stavanger med samboer
Er 33 år og venter nr 4:)
Har 3 sønner hvor minste er 17 mnd, håper jo på jente denne gangen uten at jeg blir skuffa om det blir gutt:) eldstemann er 14 år så litt forskjell :) er hjemme som husmor på heltid:)
 
Oi, dere har prøvd en stund da. Så leit at dere mistet underveis :( Krysser fingrene for at alle gode ting er tre og deres lille skatt kommer frisk og fin i november :D
Ja vi har det! Så nå krysser vi alt for at det er vår tur!:) tusen takk:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hei! Jeg bor i Telemark, har to barn fra før, gutt på 5,5 og jente på snart 4. Gravid med ny sambo nå, han har ingen fra før. Vi er begge 31. Ettersom vi mista i november er vi litt tilbakeholdne, for merka ingenting. Bare krysser fingrene for at alt går bra denne gangen <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hei:) jeg er 27 år og bor i Fredrikstad med min forlovede på 28, to jenter og en liten hund:) jentene er 6 og 3, og vi har en jenteengel i himmelen❤️ venter nå nr 4, ca 11 november:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei! :)
Jeg er 22 år og førstegangsgravid. Bor i Trondheim, studerer for å bli førskolelærer og er forlovet. Er 4+6, og lillegull er ventet 5. november <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei! :)
Jeg er 22 år og førstegangsgravid. Bor i Trondheim, studerer for å bli førskolelærer og er forlovet. Er 4+6, og lillegull er ventet 5. november <3


Sent from my iPhone using BV Forum

Så spennende ! :) Blitt 22 i år eller blir du 23 ? Bare sjekker om du er like gammel som meg ;p Jeg studerer det samme som deg, men vet ikke om det er det riktige for meg da ;o Også er jeg å 4+6, men har regnet termin til 6.november. Gøy med "Mye" til felles :p
 
Oi, så morsomt! :D Blir 22 år snart :-D
Ja, kjempegøy med mye til felles. Er også usikker på om det er "det rette" for meg.. Er på 2.året så tenker å bare ta det ferdig, så har jeg iallefall en bachelor :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi, så morsomt! :D Blir 22 år snart :-D
Ja, kjempegøy med mye til felles. Er også usikker på om det er "det rette" for meg.. Er på 2.året så tenker å bare ta det ferdig, så har jeg iallefall en bachelor :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Stilig, jeg blir 22 i sommer ! :D Jeg tenker å komme meg gjennom dette året (gruer meg noe sykt til praksisen som kommer snart) og deretter ta ett år mammapermisjon fremdeles innmeldt i utdanningen for å kunne få fødselspenger av lånekassen og beholde studentboligen. Deretter tenker jeg å kanskje ta et årsstudium i noe spennende eller bare slutte å ta utdanning. Jeg vil egentlig bare komme meg ut i jobb, kanskje ta lærlingetiden på min yrkesrettede utdanning, men pga psykisk sykdom er jeg ikke i stand til å jobbe. Står på venteliste til psykologhjelp da, så håper jo å klare å komme i arbeid når denne tiden har gått som planlagt :p Men da må vi også klare å finne noe annet å bo i etter hvert, og det er ikke alltid så lett ;o
 
Skjønner deg godt! :) Hvilken skole går du på, om jeg kan spørre? :) tenker å gjøre det samme som deg ang. fødselspenger.
Huff, vi starter i praksis i morgen.... Skal være på en basebarnehage med 80(!!) barn på min base i alderen 3-5 år. Gruer meg.. Må bare igjennom det! Jeg gleder meg til å gå hjemme med lillegull i 1 år, få tenkt og kanskje spekulert litt. Håper du finner ut hva du vil :) <3 og at du finner deg bo-plass etterhvert! Det er jaggu ikke enkelt nei.. Vi flyttet nettopp fra 42kvm til 75! Sjeleglad for det, nesten som det var ment to be, for nå trenger vi plassen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvilken yrkesutdannelse har du forresten? Kan være spennende å gå den vegen også :) Har gått yrkesfag selv så :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp