Premie skravling?

gratulerer, jeg manngler 30 eller deromkring
 
Det gjør jeg :)

I flere tråder nå, og... et igje?
 
Men juni er det ingen ekstra premier for å skravle så og så mange innlegg, så målet er bare å være på topp 100 listen. Håper egentlig det blir sånn for juli også, for nå er det sommerstemning her. :D
 
Men juni er det ingen ekstra premier for å skravle så og så mange innlegg, så målet er bare å være på topp 100 listen. Håper egentlig det blir sånn for juli også, for nå er det sommerstemning her. :D
Det er akkurat derfor jeg tar det rolig. Ingen stelleveske,ingen skravling :p

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
 
Det er akkurat derfor jeg tar det rolig. Ingen stelleveske,ingen skravling :p

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Ja, jeg tenkte egentlig på forhånd nå at om det ble stelleveske i juni så kanskje jeg kunne klare det, men juli er uaktuelt. Så nå som det ikke er ekstrapremier i juni så krysser jeg egentlig fingrene for det samme i juli, så jeg kan ha litt sommer-pause. Bare kose meg med BV når jeg har tid og lyst, og ikke måtte nå noen mål nå. Så kan de godt ha ny stelleveske i august igjen. ;)
 
Ja, jeg tenkte egentlig på forhånd nå at om det ble stelleveske i juni så kanskje jeg kunne klare det, men juli er uaktuelt. Så nå som det ikke er ekstrapremier i juni så krysser jeg egentlig fingrene for det samme i juli, så jeg kan ha litt sommer-pause. Bare kose meg med BV når jeg har tid og lyst, og ikke måtte nå noen mål nå. Så kan de godt ha ny stelleveske i august igjen. ;)
Det er jeg helt enig med deg i :D

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
 
Men juni er det ingen ekstra premier for å skravle så og så mange innlegg, så målet er bare å være på topp 100 listen. Håper egentlig det blir sånn for juli også, for nå er det sommerstemning her. :D

Men likevel messer Tamara om å "skravle seg oppover junilista" mens vi venter på trekning. Makes no sense. sånn ca 5. juni, selv med mine hektiske dager denne uka, kommer jeg til å ha nok innlegg til å være på¨topp 100....
 
Men natta, sov godt

fra app
 
Back
Topp