Premie skravling?

Jeg var på mitt lokale Hageland i dag, ditt skal jeg igjen en dag jeg ikke har det like travelt!!!

fra app
 
Jeg har utvidet gradvis år etter år. Ønsker meg drivhus...

fra app
Det gjør nok ikke noe å begynne å det små :) vi vil også gjerne ha drivhus, men blir ikke noe av det forløpig :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Sådde fem frø av tomat og av paprika første året. Det er vel fire år siden. Vi har.... Mye mer i år! Og mer og mer for hvert år...

fra app
 
Vi har solsikkespirer. Og rundt 25 tomater i stua, sikkert minst 10 til i kjelleren, paprika og chili, agurk som venter på å komme i støtte potter, blomster... Ja, fuchia å ta stiklinger av og... Og... Og...

fra app
Oi ,så mange tomatplanter? Har en jeg... Men den får gjennom gå.. blitt knekt 2 ganger på 1 mnd .

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
 
Oi ,så mange tomatplanter? Har en jeg... Men den får gjennom gå.. blitt knekt 2 ganger på 1 mnd .

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
Jeg gikk litt amok... Ti sorter... Vi får se hvor mange det blir, noen faller fra underveis

fra app
 
Takk:) nå er jeg skikkelig spent:)


Så lyst til å bli mamma <3
Ja det kan jeg tenke meg :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Vi får se om det blir noe tomater av det. Håper på det. Det er kjekt.
 
Fingre kan jeg også krysse :)
 
Fingre kan jeg også krysse :)
Jaa:) vi har begynt å snakke om at hvis vi ikke blir gravide før juli, så må vi begynne å tenke på å vente med å få barn!! Jeg vil jo ikke det heller når vi har prøvd så lenge! Men samtidig hvor frekt er det å bli gravid hvis jeg får meg ny jobb?? Hvis vi blir gravide fort etter jeg har fått ny jobb??


Så lyst til å bli mamma <3
 
Det må du føle på selv. Det er helt lov, men om man føler seg komfortabel med det må man føle på selv.

Vi begynte 6 md etter at jeg fikk ny jobb, men det var bare fordi jeg fikk igjen mens etter fødsel da. nå har jeg jobbet der i to år...
 
Hmm, nå har vi prøvd i 10 mnd med den 2 mnd oppholdsperioden vi ikke ville ha:p så det bør jo klaffe snart!! Og jeg har hatt lyst på baby i værtfall 2 år!!


Så lyst til å bli mamma <3
 
Du kan jo lykkes før juli.

ER det bedre å begynne gravid, enn å bli det like etterpå? Hvorfor vil du ta pause etter, menn ikke før? Hvorfor pause da? Go for it :) Om du vil.
 
Du kan jo lykkes før juli.

ER det bedre å begynne gravid, enn å bli det like etterpå? Hvorfor vil du ta pause etter, menn ikke før? Hvorfor pause da? Go for it :) Om du vil.
Hiihii du sier noe der, jeg får jo svar på ene jobben i juli! Men jeg håper jo at jeg får jobben jeg søkte i dag:)


Så lyst til å bli mamma <3
 
Back
Topp