Prematur og barnevogn

Ektevanilje

Flørter med forumet
Hvor lenge brukte dere bagen til barnevogna med disse små? Sikler fælt på ny vogn, men gjerrigknarken i meg vil liksom ikke bruke 10 000 på ny vogn. Tulla vår er født 27+5, nå 1mnd gammel. Tenker at vi kanskje bruker bagen lengre denne gangen enn med storebror som brukte den til han var 6 mnd? Ikke at vi blir utskrevet med det første, men.. :happy:
 
Fødte 35+6, han fyller 1 år om et par uker - og bruker baggen enda ;)
 
Eneste grunnen til at vi bytta fra bagg til sportsdel ved 10mnd var at det ikke var plass til vinterposen :)
 
Brukte baggen til storebror var 9 mnd. Baggen var fremdeles stor nok til at han kunne ligge der, men da ville han ikke ligge der lenger. Lillesøster er nå 5 mnd og trives veldig godt i baggen. Så regner med at det blir en god stund til vi bytter.
 
Snuppa er lengre enn min terminfødte. Men vi har Stokke Trailz som har god plass i bagen så vi tryner den på siste verset
 
Vi har Emmaljunga, stor og god bag. Min 1700grammer kunne sove i den til han var godt og vel året. Krøller seg sammen i den når den er ledig fortsatt, selv om han er 3 år nå :p
 
Det er nok ikke unormalt nei ser jeg for meg at en blir å bruke bagen lengre. Hvilken vogn vurderer du? :)
 
Vi byttet når han bikker 7 mnd. Kunne brukt den mye lenger, men han ville opp å se :) så da klatret han og kavet veldig. Hadde ryggbrett i bagen en liten stund før det ikke var bra nok heller :p
 
Det er nok ikke unormalt nei ser jeg for meg at en blir å bruke bagen lengre. Hvilken vogn vurderer du? :)
Det ble Emmaljunga mondial deluxe :Heartred Kjøpt brukt, veldig fornøyd så langt, men har ikke fått trillet så mye enda.
 
Her kunne vi brukt bagen til hun var godt over året, men ho trivdes ikke i vogn så den ble stående.
 
Her kunne vi brukt bagen til hun var godt over året, men ho trivdes ikke i vogn så den ble stående.

Hei, jeg las nettopp tråden din og sier bare wow❤ men så kom jeg til å tenke på noe nå når jeg las kommentaren din over her...har dere prøvd bæretøy? Min premature gutt har hatt et godt utbytte av det mtp skjerming ihvertfall:)
Kan isåfall anbefale å sjekke ut gruppa 'norsk bæregruppe' på fb og evt bæregruppe der du bor:)
 
Hei, jeg las nettopp tråden din og sier bare wow[emoji173] men så kom jeg til å tenke på noe nå når jeg las kommentaren din over her...har dere prøvd bæretøy? Min premature gutt har hatt et godt utbytte av det mtp skjerming ihvertfall:)
Kan isåfall anbefale å sjekke ut gruppa 'norsk bæregruppe' på fb og evt bæregruppe der du bor:)
Hei [emoji173]️ For et hyggelig svar å lese. Vet du, vi endte faktisk opp med bæretøy [emoji4] Først og fremst elastisk sjal, og deretter en god bæresele! Hun trivdes bedre i det enn noe annet. Hjemme hadde vi og en elektrisk vuggestol, da hun var i behov av konstant bevegelse for å holde seg i ro. Nå er hun snart 2,5 år og elsker vogna si, endelig [emoji171] Men takk for flott tips altså, jeg er så hjertens enig med deg!
 
Hei, jeg las nettopp tråden din og sier bare wow[emoji173] men så kom jeg til å tenke på noe nå når jeg las kommentaren din over her...har dere prøvd bæretøy? Min premature gutt har hatt et godt utbytte av det mtp skjerming ihvertfall:)
Kan isåfall anbefale å sjekke ut gruppa 'norsk bæregruppe' på fb og evt bæregruppe der du bor:)
Og jeg var også medlem i bæregruppe på samme tid [emoji173]️
 
Back
Topp