Prematur klær

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
hvor får jeg tak i søte og pene prematurklær ?❤️
 
name it har 40-44, kapphal har 44 :)
 
Kappahl og Lindex har også små klær. Newbie fra Kappahl har en del søte og myke klær
 
Nøstebarn har fine ullklær, veldig greit med ull, spessielt til premature [emoji846]
 
Får ta meg en shoppingrunde og se . Takk for tips alle . Se om jeg finner noe med dyremotiver :)
 
Anbefaler ull, jeg hadde masse i bomull, men det ble brukt veldig lite. Babyene måtte jobbe for å holde varmen så tidlig...
 
Vi kjøpte fra LilleLam da hun måtte ha 32 og 38 til og begynne med. Har sett flere har det, men ikke så lett å finne alltid. Vil også anbefale ull til disse små miraklene :)
 
Får ta meg en shoppingrunde og se . Takk for tips alle . Se om jeg finner noe med dyremotiver :)
Vi hadde noe med bilde på, men jeg husker ikke helt merke. Jeg skal sjekke så kan du få navnet i allefall :)
 
Kjøpte prematurtøy til mine på name it (de har tynne ull bodyer, bukser og dresser - ligger ofte litt bortgjemt så spør betjeningen), barnas hus og baby shop. God kvalitet på alt. Tøyet på name IT var noe billigere.
 
Knerten og Karoline hadde mye fint nå. Hvertfall i Sandefjord
 
Åhh så lite [emoji173]️Her er hun 44cm [emoji173]️
Mi var 42cm hun og altså [emoji171] Men veldig avmagret. Veide 1400g når hun først fikk ullklær, så 44 ble litt voldsomt. 38 var romslig, men gikk :) Antagelig har du fått tak i noe nå, men legger ut for sikkerhetsskyld. Dette merket heter Pippi, og finnes i allefall fra 32. De har litt mønstre etc. Men denne er bestilt på nett, så usikker på hvilke butikker som eventuelt har.
f5bee5cce9d17b360c608f96cec9b337.jpg

Åhh så lite [emoji173]️Her er hun 44cm [emoji173]️
 
Vi har kjøpt fra Pippi,lilellam og fionix(?). Newbie 44 tilsvarer vanlig 50 synes jeg.. denne gangen har jeg også strikket en del i babymerino.
 
Kommer an på hvor prematurt du snakker, men vet ei venninne av meg kjøpte nystrikka klær til Babyborn dukke til sin gutt :)

Jeg brukte også dukkeklær da jeg var baby. :)
Selv kjøpte vi mye brukt, og så noe på H&M, men det var veldig stort i størrelsene.
 
Back
Topp