Prater dere sammen?

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Prater du med din kjære til daglig? Eller blir det sjelden tid til det?
 
Vi prater en del, men faktisk ikke like mye i hverdagen når begge er hjemme. Hvis en er borte prater vi veldig mye, på telefon. Litt rart egentlig [emoji85][emoji4] men er litt godt på kveldene å bare kunne være oss, slippe å måtte prate nødvendigvis [emoji4]
 
Prater masse, hver dag. Er han bortreist blir det en obligatorisk telefonsamtale på kvelden :)
 
Prater mye. Både når vi er borte fra hverandre og når vi er sammen. :)
 
Prater hele tia =) om alt og ingenting <3. Bortsett fra når jeg er hormonel og forbanna over noe. Da får han stillhetsbehandling ei stund XD
 
Ja, hele tiden egentlig. Synes det e viktig, også e det veldig koselig :)
 
Ja vi snakker sammen hver dag. Om "alt og ingenting" [emoji4]
 
Vi snakker sammen hver dag. Vi spiser alltid middag i lag, og sitter litt sammen om kvelden uansett hvor travelt vi har hatt det.
 
Stort sett hver dag. Noen dager går det ikke, men det er sånn livet vårt er [emoji6]
 
JA! Om alt og ingenting, vi er så "like og åpne" så det kommer ut ALT hva enn vi tenker å grubbler på :p
Han er min sjelevenn rett å slett.
 
Vi prater en del, ja, og når han er borte på jobb så snakkes vi gjerne via messenger eller telefon når han eller jeg har tid. Blir ikke HVER dag, men så godt som.
 
Noen dager møtes vi bare i døra når jeg jobber nattevakt, men stort sett legger vi oss alltid samtidig og har en fin samtale før øynene lukkes. Har "telefonforbud" ved middagsbordet de dagene vi rekker å lage ordentlig middag også :)
 
Back
Topp