Prøvde du å bli gravid med et bestemt kjønn?

Maren

Flørter med forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
På vegne av en bruker: Forsøkte du en metode som skulle gjøre deg gravid med et bestemt kjønn? Hva da? Hvordan gikk det?
 
Etter tre gutter, prøvde jeg Før-eggløsningsmetoden for å få jente. Sex to dager før EL, og ingenting etter. Nå venter vi en liten prinsesse i mai<3
 
Nei, for meg spilte det liten rolle! Har to nydelige døtre, og hadde ikke hatt noe imot ei til:)
 
Nei , men hadde jeg venninne som prøvde iherdig å få jente på nr tre , da de hadde to gutter fra før. Hun greide det . Vet ikke om det var det hun gjorde eller bare tilfeldigheter da selvsagt ;-)
 
Prøvde ikke, men med nr to hadde vi sex en dag før el og det ble jente, med gutten traff vi på el
 
Nei, på ingen måte. Helt det samme hva kjønnet blir:)
 
Nei det har vi ikke :p
Vi har to gutter, og på ul med nummer to sa gyn at "neste gang" måtte vi ha sex litt lenger før el.
Men jeg skjønner ikke helt hvorfor det er ideelt å få begge kjønn??
Hadde vi skullet ha flere barn hadde det selvsagt vært koselig med ei jente, men vi hadde nok ikke gått inn for det!
 
Haha, det er så komisk at folk tror det er mulig å selv bestemme kjønnet utifra diverse kjerringråd. :p

Man kan vel med litt miksing og triksing på en labb befrukte egget med kun en type kromosomer (eller noe sånt) og så sette inn med IVF. Det er imidlertid ulovlig i Norge, heldigvis.

For oss spiller ikke kjønn noen rolle.
 
Jeg sørget for å ha sex lang tid i forveien av el så det økte sjanse for jente;)
 
Har ikke prøvd på noe spesielt kjønn nei. Hadde nok med å prøve å bli gravid :) Tar det som det kommer når lille blir født i Juli:D
 
Nei. Men de gangene jeg har blitt gravid har jeg hatt sex kun et par ganger den måneden. To av de var jenter, den første graviditeten endte i sa så tidlig at jeg vet jo ikke kjønn. Men ut i fra terminene så hadde vi nok sex litt før el.
 
Nei, etter å ha vert prøvere i fem år tenker man ikke på slikt. Da blir man glad bare for å bli gravid, og jeg ønsker lille frøken som ventes i april hjertelig velkommen <3 og eventuelle andre barn som kommer senere :)
 
Back
Topp