Prøving etter EXU

KH93

Betatt av forumet
Er det noen som har erfaring med å bli gravid etter exu/fjerning av eggleder? Gikk det tregt? Og hvordan var syklusen etter operasjon?
 
Har dessverre ingen råd, men ønsker deg lykke til :Heartred
 
Sniker fra Mars.
Jeg fjernet en eggleder etter exu i slutten av februar. Første "syklus" rakk jeg ikke få el en gang, andre syklusen fikk jeg el og tr bare 3 dager etter, men så fulgte 2 normale sykluser uten å bli gravid. Ble gravid på den 3 ordentlige syklusen i juni/juli :)

Exu er tungt, og kanskje spesielt i ettertiden for min del, når det pågikk var jeg bare klar for å bli ferdig med det, først etterpå gikk det opp for meg hva som egentlig hadde skjedd og de første to tullete syklusene tappa meg helt for energi... viktig å ha noen å prate med :)
Ønsker deg masse lykke til og krysser fingra for at det bare er glede herifra :)
 
Jeg hadde en exu i august. Ca. uke 6. Ikke artig. Fjernet ene egglederen. Fikk første mens etter 6 uker. Skulle hatt andre mens for omtrent fem uker siden, men ingenting skjer. Tok noen graviditetstester rundt ikm, men de var negative. Vurderer å ta en ny test snart, men det er visst veldig vanlig å være litt på utur med syklusen etter en exu
 
Har ingen råd å komme med, annet enn at jeg vil tro det kan hjelpe å ha noen å snakke med for å komme seg gjennom noe slikt som dette. Håper ting går seg kjapt til rette igjen for deg, og sender deg mange klemmer:Heartred
 
Sniker fra Mars.
Jeg fjernet en eggleder etter exu i slutten av februar. Første "syklus" rakk jeg ikke få el en gang, andre syklusen fikk jeg el og tr bare 3 dager etter, men så fulgte 2 normale sykluser uten å bli gravid. Ble gravid på den 3 ordentlige syklusen i juni/juli :)

Exu er tungt, og kanskje spesielt i ettertiden for min del, når det pågikk var jeg bare klar for å bli ferdig med det, først etterpå gikk det opp for meg hva som egentlig hadde skjedd og de første to tullete syklusene tappa meg helt for energi... viktig å ha noen å prate med :)
Ønsker deg masse lykke til og krysser fingra for at det bare er glede herifra :)
Gratulerer! Det er godt å høre at flere har blitt gravid kort tid etterpå :) jeg fjernet i eggleder i mai, men det har enda ikke skjedd noe. Syklusene mine er litt rare enda.. men jeg får bare smøre meg med tålmodighet :)
 
For å oppdatere: jeg er nå gravid etter exu i august. Kan nesten ikke tro det, men har tom. vært på ul og fått se et knøttlite, bankende hjerte. 6-7 uker på vei:)
Gratulerer! Jeg håper hver måned at det skal skje noe her, men syklusene er ikke helt normal enda.. så jeg må vel bare være tålmodig. Det er ihvertfall veldig godt å vite at det er flere her som lykkes kort tid etter :)
 
Gratulerer! Det er godt å høre at flere har blitt gravid kort tid etterpå :) jeg fjernet i eggleder i mai, men det har enda ikke skjedd noe. Syklusene mine er litt rare enda.. men jeg får bare smøre meg med tålmodighet :)
Huff. Kjedelig å gå og vente. Skal krysse fingrene for deg. Sikkert lettere sagt enn gjort, men prøv ikke å tenke for mye på det. Har mange vennepar som har prøvd og prøvd. Først når de har gitt opp og/eller fått beskjed om at de skal få hjelp, DA skjer det Masse lykke til!
 
Back
Topp