Prøvere ved St.Olavs

Ja når du ringer inn og har første samtale med sykepleieren blir løypa lagt, går rimelig fort etter det egentlig! Er jo selve utredningen som tar lang tid [emoji5]

Hos meg gikk det på 3 forsøk, men det er jo helt individuelt.. håper du er en av de heldige som det går på 1 forsøk [emoji173]️

Blir spennende å følge deg videre [emoji5][emoji5]

Da satser jeg på at det ikke tar så lang tid før vi er i gang[emoji4]

Gratulerer så mye![emoji5]

Skal oppdatere etterhvert som ting skjer[emoji4]
 
Hei.
Hører til st.olavs.
Jeg og mannen fikk vårt første barn sammen etter icsi for 2 år siden, og har tenkt å prøve på en til nå. Men har ingen egg på frys.
Noen som hvet om vi må henvises på nytt, eller om det bare er å kontakte de siden vi har vært i systemet?
 
Hei.
Hører til st.olavs.
Jeg og mannen fikk vårt første barn sammen etter icsi for 2 år siden, og har tenkt å prøve på en til nå. Men har ingen egg på frys.
Noen som hvet om vi må henvises på nytt, eller om det bare er å kontakte de siden vi har vært i systemet?

Det kan jeg ikke svare på![emoji5] jeg ville ringt og spurt bare jeg![emoji5]
 
Ringte i dag, var bare å fylle ut skjema "søknad om søskenforsjøk" å sende inn. Så skulle legen ta vurdering og kontakte oss :)
Full av sommerfugler i magen nå kjenner jeg, veldig spent [emoji4]

Så spennende[emoji7]

Håper dere får raskt svar og oppstart[emoji173]️
 
Vært på kontroll nr.2 idag! Slimhinna er nå fin og godkjent, og hun anslo at EL-test blir positiv om 2-3 dager! Ledende follikel var 15 mm[emoji5] passer fint, for da havner jeg innenfor riktige dager og innsett blir første halvdel av neste uke!![emoji5]

Fler som er i gang nå?[emoji5]
 
Kommer nok hit over jul, skal prøve selv frem til da.
Ble ikke henvist videre nå da jeg ønsket å forsøke litt til på egenhånd og pga ny jobb.
Har påvist lavt antall og noe dårlige svømmere. Ellers har jeg egg og det er alt vi vet om meg.
Har klart en kjemisk og et svangerskap/ma til uke 9(døde i uke7).
Leser meg herved opp på hjelpetiltak [emoji6]
 
Kommer nok hit over jul, skal prøve selv frem til da.
Ble ikke henvist videre nå da jeg ønsket å forsøke litt til på egenhånd og pga ny jobb.
Har påvist lavt antall og noe dårlige svømmere. Ellers har jeg egg og det er alt vi vet om meg.
Har klart en kjemisk og et svangerskap/ma til uke 9(døde i uke7).
Leser meg herved opp på hjelpetiltak [emoji6]

Håper dere får det til på egenhånd[emoji5]

Anbefaler omega total og dobbel dose sink+c-vitamin (hvit og grønn boks) pr dag i minst tre måneder for å bedre svømmerne!! Vi fikk det anbefalt av Medicus og det hjalp hos min mann[emoji1303][emoji1303]
 
Da har vi endelig fått dato for oppstart! Det blir på nyåret [emoji16] Men det kom bare brev til meg, og markert med kontroll. Noen som vet hva som skjer denne timen? Vi ble akseptert for prøverør i august.
 
Fikk brev for to dager siden om at vi får søskenforsøk, ringte inn i går. Å fått opostartsdato i januar [emoji4] gleder meg så at jeg snart letter av sommerfugler i magen [emoji4] nå er det blodprøvetaking, og oppstart av folat.
 
Da har vi endelig fått dato for oppstart! Det blir på nyåret [emoji16] Men det kom bare brev til meg, og markert med kontroll. Noen som vet hva som skjer denne timen? Vi ble akseptert for prøverør i august.

Hei!
Ikke sett denne jeg[emoji5] så spennende! Jeg var aldri på slik kontroll, gikk rett på forsøk etter utredningen hos Medicus! Så jeg veit desverre ikke[emoji1319]
 
Fikk brev for to dager siden om at vi får søskenforsøk, ringte inn i går. Å fått opostartsdato i januar [emoji4] gleder meg så at jeg snart letter av sommerfugler i magen [emoji4] nå er det blodprøvetaking, og oppstart av folat.

Så bra[emoji1319][emoji1319][emoji1319]
 
Utålmodig som jeg er ringte jeg St.Olavs i går for å høre om de hadde fått henvisning fra gyn, og for å høre litt om hvor lang tid ting ville ta. De hadde ikke fått noe.. Ringte gyn for å høre når den var sendt, og den var sendt 13. oktober. Synes det er merkelig at det skal ta så lang tid for et brev å komme frem. Dama på gyn skulle ta en kopi og sende på nytt. Dårlige nyheter å få når jeg bare vil komme i gang!
 
Utålmodig som jeg er ringte jeg St.Olavs i går for å høre om de hadde fått henvisning fra gyn, og for å høre litt om hvor lang tid ting ville ta. De hadde ikke fått noe.. Ringte gyn for å høre når den var sendt, og den var sendt 13. oktober. Synes det er merkelig at det skal ta så lang tid for et brev å komme frem. Dama på gyn skulle ta en kopi og sende på nytt. Dårlige nyheter å få når jeg bare vil komme i gang!

Oj, det var lang tid ja!! Merkelig om den er borte i posten også lissom[emoji57] håper den som blir sendt nå kommer frem fort!!
 
Oj, det var lang tid ja!! Merkelig om den er borte i posten også lissom[emoji57] håper den som blir sendt nå kommer frem fort!!

Ja, veldig lang tid! Føler hele verden er imot oss nå, til og med posten[emoji12] men satser på det er der om noen dager, så får vi komt igang etterhvert[emoji4]
 
Ja, veldig lang tid! Føler hele verden er imot oss nå, til og med posten[emoji12] men satser på det er der om noen dager, så får vi komt igang etterhvert[emoji4]

Det kan ikke sendes elektronisk da? Det gjorde Medicus når de henviste meg til St.Olavs[emoji5]
 
Back
Topp