Prøvere over 30 år

Må også legge til at jeg jobber i barnehage, noe som for meg gjør ting enda litt tyngre :sorry:
 
Det hjelper overraskende mye, og det er godt å skrive det ned merker jeg. Er tilflytter her jeg bor, og det er litt vanskelig å finne noen å prate med i hverdagen.

Den alderen derimot, stresser meg bare mer og mer :( Urettferdig at noen blir gravide med en gang, tenk hvis vi hadde hatt det sånn!!
Huff ja! Jeg tenker at det er helt greit at det ikke går i første pp, eller tredje, eller sjette... men sååå burde det være på tide at det skjer noe, for da er det ikke gøy å være prøver lenger.. og nå, når jeg kan skrive pp16, nei da er det bare dritt å være prøver..
Men gir ikke opp! Vi skal nok alle få et dypt etterlengtet lite barn i armene skal du se :-D ....jo før jo heller :shy:
 
Huff ja! Jeg tenker at det er helt greit at det ikke går i første pp, eller tredje, eller sjette... men sååå burde det være på tide at det skjer noe, for da er det ikke gøy å være prøver lenger.. og nå, når jeg kan skrive pp16, nei da er det bare dritt å være prøver..
Men gir ikke opp! Vi skal nok alle få et dypt etterlengtet lite barn i armene skal du se :-D ....jo før jo heller :shy:

Kan ikke gi opp, det MÅ jo skje en gang ;) En eller annen gang skal bli mamma, og DET blir ganske fantastisk :shy:
 
Velkommen i gjengen ingen vil være i;) Håper denne "gjengen" snart blir oppløst og at vi sitter med hver vår baby i armene :smiley-angelic001 Hvor lenge har dere prøvd?

Har vært gravid en gang men mista i SA i januar 2011 og siden den gang har jeg fått ny mann. Vi har vel egentlig prøvd i 3 år eller noe men har hadd så himla ustabile sykluser (fra 30 til 130 dager). Med slike langer sykluser mister vertfall jeg litt motet.
Kort fortalt så hadde jeg en gammel fastlege som ikke tok meg seriøst så ting tok laaaaang tid å få utredet.....men når har jeg fått ny fastlege og ting ble tatt tak i med en gang.
Nå har jeg fått påvist pcos og fått metformin som jeg har tatt en mnd og syklusen er på 48 eller noe istedet for 130.

Traff el den 13-14 november så venter spent på TR i mårra...får se om den dukker opp?
 
Kjenner litt leger som ikke helt gjør jobben sin! Så flott at du har fått syklusen din normal igjen, er så mye enklere å forholde seg til :happy:

Jeg venter TR i dag, men tok test i dag og den viste gravid!!! Etter 18 PP var den endelig positiv :Heartred Krysser alt jeg har for at den klamrer seg fast :smiley-angelic001
 
Kjenner litt leger som ikke helt gjør jobben sin! Så flott at du har fått syklusen din normal igjen, er så mye enklere å forholde seg til :happy:

Jeg venter TR i dag, men tok test i dag og den viste gravid!!! Etter 18 PP var den endelig positiv :Heartred Krysser alt jeg har for at den klamrer seg fast :smiley-angelic001

Gratulerer så mye. Håper den klorer seg fast❤
Tenker jeg tester i morgentidlig eller torsdag

Lykke til
 
Æææ, gratulerer Augustjente86!!! :D:D:D

Jeg er 6 dpo og hadde første IVF innsett på fredag, så i slutten av neste uke får jeg vite om det gikk:nailbiting: :smiley-angelic001
 
Den følelsen når testen blir positiv er helt unik og fantastisk❤ og helt uvirkelig når man har prøvd en stund

Her kom TR i dag så ny pp på meg

En helt syk følelse, har virkelig hatt en flott dag :Heartred Så kjedelig at det ikke klaffet for deg, krysser fingrene for deg neste pp:happy:
 
Æææ, gratulerer Augustjente86!!! :D:D:D

Jeg er 6 dpo og hadde første IVF innsett på fredag, så i slutten av neste uke får jeg vite om det gikk:nailbiting: :smiley-angelic001

Tuuuusen takk!! :Heartred Er nok litt for glad litt tidlig, må nok prøve å lande litt.... Er enda noen uker igjen til det kjennes trygt!

Krysser fingrene for deg!! Så spennende ventetid:smiley-angelic001
 
Kjenner litt leger som ikke helt gjør jobben sin! Så flott at du har fått syklusen din normal igjen, er så mye enklere å forholde seg til :happy:

Jeg venter TR i dag, men tok test i dag og den viste gravid!!! Etter 18 PP var den endelig positiv :Heartred Krysser alt jeg har for at den klamrer seg fast :smiley-angelic001
Gratulerer så mye!! :-D :-D
 
35 år her, nærmer meg 36, og prøver på første barn. Blir pp 11 nå når TR er ferdig, så begynner bli utålmodig. [emoji20]
 
Hei damer. Er ny her inne. Er 34 år og har prøvd på nr.1 i en evighet. Har akkurat fått påvist pcos og går på metformin.

Hei. Jeg er også ny her inne. 36 år og fikk påvist PCOS for et halvt år siden. Har gått på Metformin siden da. Har ikke barn fra før så prøver på første barn og håper i alle fall å bli gravid innen noen måneder. Tenker jo litt på alderen og på at tida flyr fortere enn en liker, og på at det meste tar laaaang tid så plutselig har det gått et par år... og da er 40 åra enda nærmere... Jeg som egentlig tenkte at barn var noe jeg skulle få i slutten av 20-åra ;) Så stemmer visst det ordtaket som sier noe sånt som at "livet er det som skjer når en legger andre planer"! Galgenhumor er gull verdt!!
 
Hei. Jeg er også ny her inne. 36 år og fikk påvist PCOS for et halvt år siden. Har gått på Metformin siden da. Har ikke barn fra før så prøver på første barn og håper i alle fall å bli gravid innen noen måneder. Tenker jo litt på alderen og på at tida flyr fortere enn en liker, og på at det meste tar laaaang tid så plutselig har det gått et par år... og da er 40 åra enda nærmere... Jeg som egentlig tenkte at barn var noe jeg skulle få i slutten av 20-åra ;) Så stemmer visst det ordtaket som sier noe sånt som at "livet er det som skjer når en legger andre planer"! Galgenhumor er gull verdt!!
Hvordan er syklusene dine? Håpet så veldig at jeg skulle få litt stabile sykluser men får vente å se. Leter etter eggløsning nå
 
Back
Topp