Prøvere over 30 år

Føler selv veldig på at alderen jobber veldig i mot meg samtidig som pp'ene bare fyker avgårde..
30 år, halvveis i pp15 og prøver på første barn....
➡ så kjipt og sørgelig at det er en gru :(
 
Vi begynte da jeg var 27. Skulle liksom ha en i slutten av 20-åra og en i begynnelsen av 30-års.. Sånn ble det jo ikke... Er 31 nå, og første har fortsatt ikke kommet. PP har jeg sluttet å telle...:sorry:
 
bikket 30 tallet i fjor... og bikker snart 31 tallet. Er (heldigvis) velsignet med en nydelig jente på 5 år. Men har prøvd siden slutten 2013 beg 2014 på nr 2 uten hell.
 
32 år. Har en sønn som er hjemmelaget. Får ikke til nr 2. Ikke gått på prevensjon siden fødsel for 3 år siden. Mulig jeg er på vei til en tidlig overgangsalder :/
 
Hei skjønne damer ♡
Er det flere langtidsprøvere som har bikket 30 her inne..?
Ja, for lenge siden!!!!
Fikk gutten min som 35 åring, etter to års prøving.
Er nå bikket 37 og har allerede slitt i et år med nr 2.
Gått på pergo pga manglende el.
 
Jeg er ikke over 30, men ikke langt unna.. Jeg er i PP 22, så føler virkelig med deg -vår første vi prøver på selv..

Kan jeg spørre deg om hvor langt i prosessen dere er kommet? Utredning av deg, eller mannen?
Mannen har testet svømmerne (der fikk han "ok" som svar), jeg har bare vært hos privat gu å fått beskjed om at det "ser ok ut". Men første time hos gu (etter henvisning pga barnløshet) i slutten av denne måneden.
Satser på "quick-fix" så klart ;)
 
Vi begynte da jeg var 27. Skulle liksom ha en i slutten av 20-åra og en i begynnelsen av 30-års.. Sånn ble det jo ikke... Er 31 nå, og første har fortsatt ikke kommet. PP har jeg sluttet å telle...:sorry:
Skjønner ikke hvorfor det skal være sååååå vanskelig :(
 
Er 36år og inne i pp 12 nå. Ikke antydning til 2 streker i løpet av prøvetiden.
Har ei frøken på snart 5 fra før med en annen mann, han har ingen barn fra før. Vi har vært til utredning begge to og mannen har fått konstantert dårlige svømmere. Ivf søknad på vei til Porsgrunn.
 
Absolutt! Jeg bikket akkurat 30 og vi har prøvd i 2 år akkurat nå. Pp kan jeg ikke telle, men sier seg selv at det er maaange:dead:

Jeg skulle også ha første i slutten av 20 og nr 2 i begynnelsen av 30, men det skulle vi ikke få til nei:crybaby2 Var ganske tungt å passere 30 uten engang å være gravid.. Men litt godt å se flere i samme båt (misforstå meg rett!), så fin tråd;)
 
Veldig godt å se at det er flere i denne båten ja... Skikkelig lei av å få høre "nå er du jo passert 30, så har dere ikke tenkt på å få egne barn snart?" (han har fra før)...
Eh joda... tenker og tenker og tenker.. tenker hver dag, måned etter måned... men hjelper fint lite å tenke på det, klaffer ikke noengang uansett :(
Men det gidder jeg ikke si til "gud og hver mann", det er rett og slett for sårt... føler meg jo så fryktelig ubrukelig (!) som ikke klarer å få til den mest naturlige ting i hele verden... -_-
 
Veldig godt å se at det er flere i denne båten ja... Skikkelig lei av å få høre "nå er du jo passert 30, så har dere ikke tenkt på å få egne barn snart?" (han har fra før)...
Eh joda... tenker og tenker og tenker.. tenker hver dag, måned etter måned... men hjelper fint lite å tenke på det, klaffer ikke noengang uansett :(
Men det gidder jeg ikke si til "gud og hver mann", det er rett og slett for sårt... føler meg jo så fryktelig ubrukelig (!) som ikke klarer å få til den mest naturlige ting i hele verden... -_-

Hører ikke til på "over 30", men må bare kommentere..
Altså.. Hvem sier sånt..?!
Det burde vært på lik linje med.. "hey, du er jo passert 60, planlagt begravelsen enda?". Frekt og unødvendig.. Det er absolutt lov å komme med en "fuck you" til den..

Det er ikke som om man ikke har tenkt på det. "Åh, gud, så bra du nevnte det. Det hadde jeg nesten glemt!" ... Enten så prøver man, venter man litt til fordi det passer bedre, eller så vil man ikke ha egne barn. Uansett hvilken av dem man tilhører, trenger det ikke nevnes på den måten..
 
jeg er 34!
ble englemamma da jeg var 30, fikk jenta vår da jeg var 32,
og nå har vi prøvd 1 år på å få et søsken til ho...er i mitt 4.innsett nå med prøverør
 
Hører ikke til på "over 30", men må bare kommentere..
Altså.. Hvem sier sånt..?!
Det burde vært på lik linje med.. "hey, du er jo passert 60, planlagt begravelsen enda?". Frekt og unødvendig.. Det er absolutt lov å komme med en "fuck you" til den..

Det er ikke som om man ikke har tenkt på det. "Åh, gud, så bra du nevnte det. Det hadde jeg nesten glemt!" ... Enten så prøver man, venter man litt til fordi det passer bedre, eller så vil man ikke ha egne barn. Uansett hvilken av dem man tilhører, trenger det ikke nevnes på den måten..
Vet du, jeg har blitt rimelig satt ut av hvor mange som faktisk kommer med den type kommentarer.. Med 99.99% sikkerhet antar jeg (...håper i alle fall...) at disse menneskene ikke har kjent "eeeeeeviglang prøving" på kroppen..
 
Vet du, jeg har blitt rimelig satt ut av hvor mange som faktisk kommer med den type kommentarer.. Med 99.99% sikkerhet antar jeg (...håper i alle fall...) at disse menneskene ikke har kjent "eeeeeeviglang prøving" på kroppen..

Nei, som om det skal være så forbanna lett.. :(
 
Vi har prøvd siden jeg var 32. Nå nærmer jeg meg 36 med stormskritt :( Jeg kommer til å tidligst kunne få min første når jeg er 37 år. Mannen min bekymrer seg veldig lite for alderen min, men jeg merker at den stresser meg.
 
Back
Topp