Prøvere i 2018

Sivvi84

Første møte med forumet
Hei.

Da var det min tur til å komme hit igjen. Er endelig blitt prøvere igjen, så er ganske spent på det som skal skje det kommende året Vi prøvde i flere år, og fikk endelig plass i 2012. Ivf #1 resulterte i en gutt 2013. Vi var så heldig at det klaffet med en gang. Hadde ett egg på frys, som ikke klarte opptining. Har ventet lenge på å slippe til igjen, men nå er vi endelig i gang igjen med søskenforsøk. Er startet på forsøk #1, og er dag 3 med puregon. Er glad for å vere i gang igjen, men syns det nesten er mer skummelt enn sist. Er det noen andre som er i samme situasjon?
 
Velkommen tilbake og masse lykke til[emoji7][emoji7]
 
Yes. Skal til forsamtale denne mnd. :)
 
Velkommen tilbake og lykke til :)

Har selv forsamtale i februar, men har hatt forsøk privat i ventetiden. 2 negative AIH og nå et avbrutt ivf som ble konvertert til nytt AIH.
 
Lykke til! Jeg er ikke i samme situasjon da jeg ikke har prøvd ivf tidligere, men skal i gang når det nærmer seg påske forhåpentligvis! Kan jeg spørre hva er en forsamtale, og hva gjør man da?
 
Har ikke begynt på ivf ennå, men skal ikke se bort fra at det blir det på oss hvis det ikke skjer noe snart. Skal skylle egglederne på tirsdag, og det øker visst sjansene for graviditet noe pga noen proteiner som lages etter at skjeden blir irritert pga kontrastvæsken, så prøver nok selv noen mnd til.

Svømmerne er litt reduserte, og jeg har slitt med korte lutealfaser, men nå ser det ut til at jeg har klart å rette på dem, så da er forholdene bedre til rette, ihvertfall.
 
Har ikke begynt på ivf ennå, men skal ikke se bort fra at det blir det på oss hvis det ikke skjer noe snart. Skal skylle egglederne på tirsdag, og det øker visst sjansene for graviditet noe pga noen proteiner som lages etter at skjeden blir irritert pga kontrastvæsken, så prøver nok selv noen mnd til.

Svømmerne er litt reduserte, og jeg har slitt med korte lutealfaser, men nå ser det ut til at jeg har klart å rette på dem, så da er forholdene bedre til rette, ihvertfall.

Hvordan har du klart å få lengre lutealfase?
 
Masse lykke til :joyful:
Vi skal i gang med fryseforsøk forhåpentligvis denne uken...
 
Hvordan har du klart å få lengre lutealfase?

Jeg har gått på en kombo av ting som kan ha hjulpet;
- Letrozol (gikk på kun det, og ikke tingene under en mnd, da slo det ikke ut). Øvrige mnd alle fire.
- Crinone
- B6 (2 tabl a 40 mg)
- Vitex

Jeg har mest tro på at B6 og crinone kan ha gitt utslag. Har hatt 2 pp med det nå. Tenker kanskje å redusere litt på crinone neste pp, og heller bruke progesteronkrem og b6, og se hvordan det går. Både dyrt og litt grisete med crinone.

Tar i tillegg vitaminer (vanlig komplex før el, og B-komplex etter).
 
Back
Topp