Prøvere/gravid energidrikke

Isla

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Oktoberlykke2020❤
Jeg trener en del og med min livsstil så går det mye i energidrikker med koffeien. Eller brustabletter med koffein. Drikker jo ikke kaffe. Er i pp2 og fått svake pos tester så jeg må ta tak her.

Hva erstatter vi så denne avhengigheten med??
 
Gratulerer med positive tester :)

Håper noen kan komme med tips :)
 
Gratulerer!
Jeg bytta det ut med eventyrbrus. Men det er meg da.. Bytta snusen ut med fisherman's friend.

Men om du begynner å tenke at det skader barnet. Så er det ofte lettere!
 
Brusetablettene som inneholder koffein er egentlig akkurat det samme som å drikke energidrikk da nesten alle inneholder en haug med andre energigivende stoffer i tillegg til koffein.
Kan det være noe å prøve deg på kald te uten koffein?
 
Jeg har vært koffeinavhengig før jeg har blitt gravid. Jeg har bare sluttet brått og drukket masse juice istedet... Så har jeg fått voldsom hodepine :p fruktige teer er også godt! Det er vanskelig når det står på, men etter en liten stund har hodepinen blitt borte :)
Energidrikk er ikke såååå forferdelig at man behøver elendig samvittighet forresten. Mange tror at det er mye verre enn kaffe, men det inneholder ikke så mye koffein egentlig. I teorien kan man drikke energidrikk uten at det kommer over daglig anbefalte mengde koffein. Men sunt er det selvfølgelig ikke, mye sukker og slikt. Men det er ikke anbefalt på samme måte som brus og kaffe :) Jeg bruker å ha avholds fra koffein bare å for å være på den sikre siden :D
Gratulerer så mye med positive!
 
Back
Topp