Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er her!Tenker at det er nok sikkert ikke så mange, men siden det er flere tråder her inne med prøvere fra flere steder så må jo vi og ha en. [emoji4]
Er vi mange her? [emoji4]
Fra Troms eller Finnmark? [emoji4]Jeg er her!
Tromsø prøver oss på vårt første barn.. 2 aborter bak oss. Men det sies at alle gode ting er 3.. men nå er jeg lei av å vente..Fra Troms eller Finnmark? [emoji4]
Er selv fra øst-finnmark [emoji4]
Prøver på nr 3 her, 1 ma i februar. Så denne gang må det gå, ellers så gir jeg opp prøvingen.Tromsø prøver oss på vårt første barn.. 2 aborter bak oss. Men det sies at alle gode ting er 3.. men nå er jeg lei av å vente..
Jeg er i dag, 8dpo.. krysser fingrene, svidde av en test i dag.. blenda hvit...Prøver på nr 3 her, 1 ma i februar. Så denne gang må det gå, ellers så gir jeg opp prøvingen.
Er 6 dpo idag, har ingen tester tilgjengelig for øyeblikket, skal hjem i morgen, men skal klare meg til lørdag [emoji4]Jeg er i dag, 8dpo.. krysser fingrene, svidde av en test i dag.. blenda hvit...
Har dere gamle barn?
Da har dere en flott bukett høres det ut som!Er 6 dpo idag, har ingen tester tilgjengelig for øyeblikket, skal hjem i morgen, men skal klare meg til lørdag [emoji4]
Felles barna er snart 5 og 2 år [emoji4]mens bonusbarna mine er 19, 17, og 12 [emoji4]
Ja, stor variasjon om hva de trenger og vil ha [emoji4] de største hjelper til med de minste [emoji4]Da har dere en flott bukett høres det ut som!
Så bra har dere prøvd lenge nå da?Ja, stor variasjon om hva de trenger og vil ha [emoji4] de største hjelper til med de minste [emoji4]
Er i pp8 totalt nå. [emoji57] enn dere?Så bra har dere prøvd lenge nå da?
Værtfall 3 [emoji14]joda, vi er en del her
pp13...Er i pp8 totalt nå. [emoji57] enn dere?
Åh, så lenge! Får dere noe oppfølging?pp13...
Åh, så lenge! Får dere noe oppfølging?
Etter ma så sa de at viss jeg mister 2 ganger til så får jeg oppfølging.Nei, ettersom vi har hatt 2 aborter mener de at det skal ordne seg.. med tiden..
Har ikke spesielt god fastlege.. prøver å finne en som er bedre..Etter ma så sa de at viss jeg mister 2 ganger til så får jeg oppfølging.
Men rart at dere ikke får noe oppfølging ettersom det har tatt såpass med tid og enda ikke blitt noe godt resultat av det.
Hvis du har hatt ma så hadde jeg nektet å ta nei for et nei neste gang.Etter ma så sa de at viss jeg mister 2 ganger til så får jeg oppfølging.
Men rart at dere ikke får noe oppfølging ettersom det har tatt såpass med tid og enda ikke blitt noe godt resultat av det.
Har du vurdert å be om hjelp privat hos gyn eller en klinikk? Det måtte jeg gjøre for å bli hørt av min forrige fastlege, smalt papirene i bordet etter samtale med fertilitetsklinikk.Har ikke spesielt god fastlege.. prøver å finne en som er bedre..