Prøver på nr 2 ♡♡

PP1 - 6 eller 7 dpo

Har hatt en del stikkinger og murringer i magen fra el og frem til nå, men nå har det gitt seg, kjenner det littegrann innimellom, men på langt nær så mye som det har vært. Vet inne helt om det er bra eller dårlig at det har gitt seg [emoji23]

Sist jeg ble gravid hadde jeg hodepine og festeblødning ca 7dpo, ikke sett nå til det enda nå, så nå er jeg negativ og forbereder meg på ny pp [emoji28] Kvisene har også begynt å poppe litt frem.. [emoji34]

Planen er å vente med å teste til torsdag, 10dpo, men kjenner det klør litt, så mulig det ryker en i mårra, bare for å få bekreftet at det er alt for tidlig å teste liksom [emoji23] Har 5 strimler fra billigtester liggende, og jeg må uansett bestille nye el-tester til neste pp, så da ser jeg ikke vitsen med å la g-testene ligge å støve ned [emoji38]
 
Dette blir spennende :D Og ja, skjønner godt hva du mener med testene, det er jo bare å få brukt de fortset mulig liksom ;) Jeg må også bestille nye eltester, så må jo uansett bestille mer :hilarious:
 
Dette blir spennende :D Og ja, skjønner godt hva du mener med testene, det er jo bare å få brukt de fortset mulig liksom ;) Jeg må også bestille nye eltester, så må jo uansett bestille mer :hilarious:

Testene gjør ingen nytte for seg i baderomsskuffa i allefall [emoji28][emoji23]
 
Husk at alle graviditeter kan være forskjellige, så ikke mist håpet! [emoji4][emoji173]

Neida, har ikke mistet håpet helt (enda [emoji28] ), det bare kjennes ikke ut som at det har klaffet denne gangen [emoji57]
 
Neida, har ikke mistet håpet helt (enda [emoji28] ), det bare kjennes ikke ut som at det har klaffet denne gangen [emoji57]
Det er flere her som har opplevd at det klaffet den pp'en de absolutt ikke trodde det hadde gått [emoji6] Blir spennende å se videre! [emoji173]
 
PP1 - 10/11 dpo

Blendahvit test i dag, ikke en spennende liten skyggestrek en gang. Fikk fin strek 10dpo sist graviditet, så nå er jeg sikker på at det blir en pp2 :)

Bestiller nye el-tester, og bretter opp armene for ny pp. Forrige graviditet klaffet i 2. PP, håper det gjør det denne gangen også [emoji57]
 
PP1 - 10/11 dpo

Blendahvit test i dag, ikke en spennende liten skyggestrek en gang. Fikk fin strek 10dpo sist graviditet, så nå er jeg sikker på at det blir en pp2 :)

Bestiller nye el-tester, og bretter opp armene for ny pp. Forrige graviditet klaffet i 2. PP, håper det gjør det denne gangen også [emoji57]
Håper det klaffer fort! [emoji4][emoji173]
 
PP2 - CD 11

CD 11 i dag da, og har sånn smått begynt med el-testing igjen. Synes dagene går såååå treigt frem mot el, men ikke noe å gjøre med det :rolleyes: El kommer når den kommer den :p Forventer el søndag/mandag kanskje, jeg skal jobbe i helga, så håper jeg har overskudd og ork nok til å få lagt inn nok aksjer :) Skal i tillegg jobbe nattevakt natt til tirsdag, håper ikke det har noe å si for at egget blir forstyrret i å bli befruktet :hilarious: :hilarious:
 
PP2 - CD 11

CD 11 i dag da, og har sånn smått begynt med el-testing igjen. Synes dagene går såååå treigt frem mot el, men ikke noe å gjøre med det :rolleyes: El kommer når den kommer den [emoji14] Forventer el søndag/mandag kanskje, jeg skal jobbe i helga, så håper jeg har overskudd og ork nok til å få lagt inn nok aksjer :) Skal i tillegg jobbe nattevakt natt til tirsdag, håper ikke det har noe å si for at egget blir forstyrret i å bli befruktet :hilarious: :hilarious:
Jeg har selv egentlig vært altfor trøtt og sliten noen dager, men aksjer har det blitt! Hva gjør man ikke for øke sjansene for en spire [emoji14][emoji173]
 
Jeg har selv egentlig vært altfor trøtt og sliten noen dager, men aksjer har det blitt! Hva gjør man ikke for øke sjansene for en spire [emoji14][emoji173]
Ja, det er sant, vi får det vel til vi også ;)

I dpo-land du nå? :D
 
PP2 - CD 18, 2 dpo ?

Blir ikke klok på disse el-testene denne gangen o_O Er på CD 18 i dag, og har enda ikke fått en helt positiv el-test, synes det er rart om el ikke har vært enda, har aldri pleid å ha så lange sykluser.. Så jeg velger å tolke testen på cd 15 som positiv, og at el var på cd 16, dermed 2 dpo i dag :shy: Kan jo hende jeg bare ikke har fått med meg lh-toppen, testen som ble tatt på cd15 er i allefall den sterkeste hittil, og nå tror jeg ikke jeg orker å teste mer denne syklusen, bruker jo opp alle el-testene :eek: Må nesten ha noen igjen til neste mnd :rolleyes:

f5a52baa8a8517e272f2901577d2d98f.jpg
 
PP2 - CD 18, 2 dpo ?
Blir ikke klok på disse el-testene denne gangen o_O Er på CD 18 i dag, og har enda ikke fått en helt positiv el-test, synes det er rart om el ikke har vært enda, har aldri pleid å ha så lange sykluser.. Så jeg velger å tolke testen på cd 15 som positiv, og at el var på cd 16, dermed 2 dpo i dag :shy: Kan jo hende jeg bare ikke har fått med meg lh-toppen, testen som ble tatt på cd15 er i allefall den sterkeste hittil, og nå tror jeg ikke jeg orker å teste mer denne syklusen, bruker jo opp alle el-testene :eek: Må nesten ha noen igjen til neste mnd :rolleyes:

f5a52baa8a8517e272f2901577d2d98f.jpg
Tester du morgen eller kveld? Hadde samme problemet sist pp, og las meg litt opp. Det beste er visst å teste etter el på kvelden :)
Kan godt forstå frustrasjonen din! Bare legg inn akskjer annerhver dag frem ti IKM, så er du nok sikra :)
 
Tester du morgen eller kveld? Hadde samme problemet sist pp, og las meg litt opp. Det beste er visst å teste etter el på kvelden :)
Kan godt forstå frustrasjonen din! Bare legg inn akskjer annerhver dag frem ti IKM, så er du nok sikra :)
Frem til CD 14 testet jeg bare på kveld, fra CD 15 til nå har jeg testet både formiddag og kveld..Ja, får prøve å være flink med jevnlig aksjeinnlegg, men håper og satser som sagt på at el har vært uten at jeg fikk med meg positiv test, og at jeg er dpo :rolleyes:
 
Vi ligger ikke så ulikt an - eller jeg er CD14, men burde ha EL ca i morgen etter "min plan" :smiley-ashamed005

Kan jo godt hende du har misset EL, ja!
 
Frem til CD 14 testet jeg bare på kveld, fra CD 15 til nå har jeg testet både formiddag og kveld..Ja, får prøve å være flink med jevnlig aksjeinnlegg, men håper og satser som sagt på at el har vært uten at jeg fikk med meg positiv test, og at jeg er dpo :rolleyes:
Ser jo nå at det står på testene, haha [emoji13] Kan vere at du har skippet el, at el er forsinket eller at det rett og slett bare ikke har gitt utslag på testene. Får håpe på sistnevnte! [emoji5]
 
Vi ligger ikke så ulikt an - eller jeg er CD14, men burde ha EL ca i morgen etter "min plan" :smiley-ashamed005

Kan jo godt hende du har misset EL, ja!

Så spennende, tester du etter el? Hvilken pp er du nå? :)

Ja, håper det er det, og ikke at jeg ikke har hatt el [emoji849] Vi har vært flinke med aksjeinnlegg, så vi har i allefall gjort det vi kan! [emoji57]
 
Ser jo nå at det står på testene, haha [emoji13] Kan vere at du har skippet el, at el er forsinket eller at det rett og slett bare ikke har gitt utslag på testene. Får håpe på sistnevnte! [emoji5]

Haha, ja, det gjør jo forsåvidt det [emoji23]

Ja, håper veldig på sistnevnte! [emoji849][emoji28] Men kan det være at kroppen hopper over el avogtil, til normale friske kvinner? [emoji849] Vet at de som har pcos kan slite med å ikke ha eggløsning, men kan det skje hos dem som ikke har det også? [emoji849]
 
Back
Topp