Prøver på nr 2 ♡♡

Hihi ja jeg husker igrunnen godt alle som var her inne på den tiden, så det var litt rart å komme tilbake nå og se så mange nye, men heldigvis kommer det flere og flere av oss "gamle" :D Ja den ser jeg, det blir iallefall spennende :D

Vi begynte aldri på prevansjon igjen etter fødsel, så har vel egentlig aldri slutta å prøve, haha :p Men kroppen er litt teit, så vi får se :p Får krysse fingrene for januar :D
Æsj, ja, ikke alltid kroppen vil det samme som hodet :rolleyes::p Men med litt hjelp nå, så blir det januar :D
 
Å, så synd med SA :( Huff, har inntrykk av at veldig mange må igjennom det.. Det positive oppi alt da, er vel at mange blir raskt gravid igjen etter SA, så forhåpentligvis trenger dere ikke vente så lenge :D
Ja, har forstått at det er veldig vanlig.
Men håper jeg slipper å oppleve det igjen.

Satser på at jeg blir gravid fort igjen! [emoji6]
 
PP1 - CD 7

Da er første prøveperiode igang på ordentlig :D Blir spennede å se hvordan denne syklusen blir.. Etter at mensen kom tilbake etter fødselen har syklusen vært ganske regelmessig på 29-30-31 dager, men forrige syklus var plutselig bare 25 dager :rolleyes: Har testet litt etter el allerede, men har ikke gått all in, så nå når det virkelig gjelder tenker jeg å teste litt mer på ordentlig :)
 
PP1 - CD 7
Da er første prøveperiode igang på ordentlig :D Blir spennede å se hvordan denne syklusen blir.. Etter at mensen kom tilbake etter fødselen har syklusen vært ganske regelmessig på 29-30-31 dager, men forrige syklus var plutselig bare 25 dager :rolleyes: Har testet litt etter el allerede, men har ikke gått all in, så nå når det virkelig gjelder tenker jeg å teste litt mer på ordentlig :)
Woho! Dette blir spennende :D Merker du når du har el?
 
PP1 - CD 7

Da er første prøveperiode igang på ordentlig :D Blir spennede å se hvordan denne syklusen blir.. Etter at mensen kom tilbake etter fødselen har syklusen vært ganske regelmessig på 29-30-31 dager, men forrige syklus var plutselig bare 25 dager :rolleyes: Har testet litt etter el allerede, men har ikke gått all in, så nå når det virkelig gjelder tenker jeg å teste litt mer på ordentlig :)

Så spennende! Heia heia[emoji5] Artig med EL testing.
 
Woho! Dette blir spennende :D Merker du når du har el?
Jaa, jeg pleier å kjenne stikkinger og trykk i magen i en dag eller to, og har gått ut fra at det er i forbindelse med el. Men har jo aldri testet sånn helt ordentlig og systematisk, så tenker å el-teste nå og forhåpentligvis stemmer testene overens med symptomene :p
 
Jaa, jeg pleier å kjenne stikkinger og trykk i magen i en dag eller to, og har gått ut fra at det er i forbindelse med el. Men har jo aldri testet sånn helt ordentlig og systematisk, så tenker å el-teste nå og forhåpentligvis stemmer testene overens med symptomene :p
Det er meget mulig :D Blir spennende å se om testene blir positive også da, da får du jo bekrefta det ;)
 
PP1 - CD 16

Endelig begynner det å skje noe på el-testene mine :D Litt usikker på om denne kan tolkes som positiv, men det er i allefall like før. Så da regner jeg med at el er i morgen eller tirsdag, og at jeg er dpo på onsdag :D

8e0721a35d54dca54f7c3fe8d20e1e0a.jpg


Har bare to tester igjen nå, vurderer om jeg skal teste i morgen formiddag og i morgen kveld, eller bare i morgen kveld og så siste på tirsdag.. [emoji849] Tror kanskje det blir to tester i morgen?

Det står ikke på aksjeinnlegg i allefall, har hatt sex hver dag siste fem dagene bortsett fra i går, så hvis vi tar en runde i morgen og tirsdag også må vi vel være innafor! Greit å gå dpo i møte med at vi har gjort det vi kan iallefall :)

Legger med samlebilde av testene også :)

a9b1ca4d6e6c10fda74c483ae1004df3.jpg
 
Last edited:
Se her ja, her skjer det ting :D Får håpe den blir negativ igjen raskt så du får entre dpoland :D
 
PP1 - CD 18 / 1dpo

Tror jeg kan telle 1 dpo fra i dag :D Positiv test på CD16, men litt usikker på om testene jeg tok i går er helt negative, synes de var veldig på grensen.. Og nå har jeg ikke flere tester igjen, så jeg må nesten bare gå utifra at jeg kan telle dpo fra i dag.. I allefall fra i morgen tenker jeg, så får ha det i bakhodet når det nærmer seg ikm.

30cdc4ba33c492295e8c37ec6c394b50.jpg


Sist jeg var gravid fikk jeg svak positiv test 9/10dpo. Tenker litt på om jeg skal teste før ikm denne gangen, eller ha is i magen og vente.. Men er jo ganske gøy å teste da :rolleyes: Såå, tipper jeg ikke klarer å vente :p
 
PP1 - 3 dpo

Dagene går så saaaakte i dpo-land altså.. Men nå har jeg straks over ei uke fri, så jeg og lillemor reiser en tur til mine foreldre i helga :) Kjenner stikkinger og murringer i magen, og til tider litt "tung" i korsryggen.. Litt tidlig enda å kjenne symptomer på verken det ene eller det andre, så syns bare at murringene kan holde seg unna ei stund til [emoji4]
 
Last edited:
PP1 - 3 dpo

Dagene går så saaaakte i dpo-land altså.. Men nå har jeg straks over ei uke fri, så jeg og lillemor reiser en tur til mine foreldre i helga :) Kjenner stikkinger og murringer i magen, og til tider litt "tung" i korsryggen.. Litt tidlig enda å kjenne symptomer på verken det ene eller det andre, så syns bare at murringene kan holde seg unna ei stund til [emoji4]
Dette blir spennende :D Kos deg på tur :D
 
Back
Topp