Prøver på nr 2 ♡♡

Ryvita

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Novemberlykke 2020
Lager ei lita dagbok her igjen da, greit å ha en plass å samle el-tester og diverse rundt prøvingen.

Vi prøver på nr 2 nå da, jeg blir straks 31, samboer er 28, og lille storesøster er straks 14mnd [emoji173]
 
Hei og velkommen hit! :D
Skal bli spennende å følge deg videre på veg mot en ny liten spire:joyful:
Håper det klaffer for dere! Masse lykke til! :)
 
Så spennende [emoji16] Når er IKM? Har du dagbok du også eller? [emoji4]

Du, jeg vet faktisk ikke. Jeg tror den kan være neste torsdag? Sluttet på pilla i januar, ble gravid, men mista. PP 2 var prega av SAen og ble veldig lang og knotete. Så nå er jeg i PP 3 og bare venter[emoji28]
Det har jeg! Venter på en liten Kompis heter den[emoji5]
Blir hyggelig å følge med på reisen din!
 
Du, jeg vet faktisk ikke. Jeg tror den kan være neste torsdag? Sluttet på pilla i januar, ble gravid, men mista. PP 2 var prega av SAen og ble veldig lang og knotete. Så nå er jeg i PP 3 og bare venter[emoji28]
Det har jeg! Venter på en liten Kompis heter den[emoji5]
Blir hyggelig å følge med på reisen din!

Å, så synd med SA´en :( Krysser fingre for at det blir rask klaff igjen! :) Skal se om jeg finner dagboka di jeg, blir spennende å følge med på testene dine :D
 
Så spennende! Vi og er i gang med nr 2 :) Masse lykke til :D
 
Tusen takk [emoji5] Hvordan ligger du ann i prøvingen? Har du dagbok du også? [emoji4]
Ja, har en dagbok som heter Babyhåp [emoji6] Jeg hadde en sa i starten av april, så planen var egentlig å vente litt med å prøve igjen. Men temper og tester etter el, så er vel igang igjen. Har så lyst til å bli gravid igjen fort!
 
Oi, så spennende at dere også prøver på nr 2! :D Vi var jo sammen i prøveforumet sist gang også husker jeg :rolleyes: Lykke til til dere også :D
Det stemmer vet du :D Om jeg ikke husker helt feil klaffet det vel ganske fort for dere? Krysser fingrene for at du slipper å være her noe lenge iallefall, og plutselig havner vi i samme terminforum :D
 
Det stemmer vet du :D Om jeg ikke husker helt feil klaffet det vel ganske fort for dere? Krysser fingrene for at du slipper å være her noe lenge iallefall, og plutselig havner vi i samme terminforum :D
Ja, stemmer det, du husker godt :rolleyes: Ble klaff allerede på PP2 sist, så kjenner meg litt ambivalent til det akkurat nå :p Kan jo håpe at det klaffer like fort denne gangen også, men fallhøyden og skuffelsen kan raskt bli stor hvis det plutselig tar 6-7mnd + før det klaffer denne gangen :eek: Men det blir spennende å se :D Er jo en spennende tid denne prøvetiden også...

Hvordan ligger du ann i prøvingen? Nettopp begynt dere også? *se om jeg finner dagboka di* :D Satser på å komme i januar sammen da :D

Jeg ønsker deg masse lykke til på veien mot en spire :happy:
Tusen takk :D
 
Ja, har en dagbok som heter Babyhåp [emoji6] Jeg hadde en sa i starten av april, så planen var egentlig å vente litt med å prøve igjen. Men temper og tester etter el, så er vel igang igjen. Har så lyst til å bli gravid igjen fort!
Å, så synd med SA :( Huff, har inntrykk av at veldig mange må igjennom det.. Det positive oppi alt da, er vel at mange blir raskt gravid igjen etter SA, så forhåpentligvis trenger dere ikke vente så lenge :D
 
Ja, stemmer det, du husker godt :rolleyes: Ble klaff allerede på PP2 sist, så kjenner meg litt ambivalent til det akkurat nå :p Kan jo håpe at det klaffer like fort denne gangen også, men fallhøyden og skuffelsen kan raskt bli stor hvis det plutselig tar 6-7mnd + før det klaffer denne gangen :eek: Men det blir spennende å se :D Er jo en spennende tid denne prøvetiden også...

Hvordan ligger du ann i prøvingen? Nettopp begynt dere også? *se om jeg finner dagboka di* :D Satser på å komme i januar sammen da :D


Tusen takk :D
Hihi ja jeg husker igrunnen godt alle som var her inne på den tiden, så det var litt rart å komme tilbake nå og se så mange nye, men heldigvis kommer det flere og flere av oss "gamle" :D Ja den ser jeg, det blir iallefall spennende :D

Vi begynte aldri på prevansjon igjen etter fødsel, så har vel egentlig aldri slutta å prøve, haha :p Men kroppen er litt teit, så vi får se :p Får krysse fingrene for januar :D
 
Back
Topp