Prøver på LykkeSpire1

Det går bra, mye å gjøre på jobben om dagen så kobler av med andre ting. Hvordan går det med deg, var det en nyttig time hos Gyn?

Høres bra ut [emoji5][emoji1303] Håper for deg [emoji173]️ Drt gikk veldig bra hos gyn, veldig nyttig [emoji5]
 
Så godt å høre[emoji4] Timen min gikk ikke like bra, hun var ikke interessert i å hjelpe før til høsten samtidig antydet hun at jeg kunne ha endometriose. Så jeg har bestilt ny legetime for å be om å bli utredet. Var rimelig frustrert etter den timen kan du..[emoji37]
 
Så godt å høre[emoji4] Timen min gikk ikke like bra, hun var ikke interessert i å hjelpe før til høsten samtidig antydet hun at jeg kunne ha endometriose. Så jeg har bestilt ny legetime for å be om å bli utredet. Var rimelig frustrert etter den timen kan du..[emoji37]

Æsj [emoji30] Vi går til privat gyn, han er helt super [emoji5] Er det offentlig eller privat dere har vært hos?
 
Dette var offentlig. Men nå var jeg ikke henvist hit pga barnløshet, gynekologen var i og for seg veldig hyggelig. Men syntes det er litt uproft å si at du kanskje har endometriose, når du vet at vedkommende sliter med å bli gravid for så å ikke snakke om en oppfølgingsplan eller noe. Skal ikke tilbake dit..

Kjenner jeg roer ned hele prøvingen litt, vi prøver fremdeles aktivt men tester ikke etter EL og har regelmessig sex. Sommeren skal nytes så får vi ta det som det kommer. Skal til legen i slutten av denne PP så skal spørre han ut om litt mer hjelp da, hvis ikke blir det privat til høsten. Håper og satser på at vi slipper det[emoji3]
 
Dette var offentlig. Men nå var jeg ikke henvist hit pga barnløshet, gynekologen var i og for seg veldig hyggelig. Men syntes det er litt uproft å si at du kanskje har endometriose, når du vet at vedkommende sliter med å bli gravid for så å ikke snakke om en oppfølgingsplan eller noe. Skal ikke tilbake dit..

Kjenner jeg roer ned hele prøvingen litt, vi prøver fremdeles aktivt men tester ikke etter EL og har regelmessig sex. Sommeren skal nytes så får vi ta det som det kommer. Skal til legen i slutten av denne PP så skal spørre han ut om litt mer hjelp da, hvis ikke blir det privat til høsten. Håper og satser på at vi slipper det[emoji3]

Så kjipt med ufølsom og lite hjelpsom gyn [emoji35] Forstår ikke hvordan folk klarer å oppføre seg så dritt mot andre mennesker [emoji35]
 
Vi er nå inne i PP 9, snart ferdig med TR som rotet det til og var noen dager forsinket denne syklusen. Har vært hos fastlegen min i dag for å snakke om bekymring for barnløshet men der var det ingen hjelp å få. Jeg forklarte dette med at jeg har 2,5 år prøvetid bak meg fra tidligere forhold og nå mistanke om endometriose etter besøk hos gynekolog. Føler meg litt hysterisk i møte med hjelpeapparatet. Både gyn og lege virker totalt ubekymret mens jeg sitter med en følelse av at noe ikke stemmer, og redselen vokser hver mnd TR dukker opp. Men så tenker jeg at kanskje de har rett, jeg må bare slå meg til ro med at dette vil ta lenger tid enn jeg ønsker. Har vurdert å gå privat for utredning nå, men jeg venter til over sommeren og håper på nytt at det vil gå. Får jeg ikke hjelp til høsten, så går jeg privat. Men må si det har vært deilig å roe det hele ned og leve litt normalt i mellomtiden selvom det er svært vanskelig i slutten av DPO dagene og når TR kommer som en tyngende tordensky. Håper bare lykken vår kommer en dag snart, for den vil bli så inderlig stor for oss.
 
PP 10 - CD 1
Lite aktiv her om dagen, men føler jeg må inn å oppdatere denne månedens forsøk også.
Glemte helt prøvingen midt i flytting og feriemodus, hadde regelmessig samleie allikevel så vi har hatt alle sjansen til å treffe. Først da en av mine beste venninne, søster og mamma snakket om at de trodde jeg ville få barn snart satte det i gang store håp for denne PP, men prøvde å ta det med ro og nyte sommerdagene. Begynte å glede meg over tanken på å være gravid og har i det siste drømt mye og sett for meg at jeg er gravid og situasjoner der jeg har med meg en liten. Må innrømme at jeg ble superdelegat da jeg begynte å spotte i går og mensen kom som et lyn fra klar himmel i dag CD 25/1. Jeg satt med tårer i går, så bekymra for at dette ikke går måned etter måned, men så er det så rart hvordan jeg i dag allerede føler meg lettere og har håp igjen for denne PP. Har søkt nettet rundt og leter til stadighet etter grunner for hvorfor jeg ikke blir gravid, men blir bare sliten av det. Jeg velger å holde motet oppe, for jeg gir meg ikke. Vet at jeg vil bli gravid til slutt og selvom jeg alltid har følt at det er noe galt med meg så har jeg også en følelse av at det kommer til å ordne seg. Kanskje PP 10 er vår lykkemåned.. Skal stramme litt inn på kosthold og vitaminer fremover. Starter opp igjen med folat og har vært å kjøpt meg omega-3 tabletter samt jern. Tvi Tvi til alle prøvere der ute[emoji175]
 
Stavekontroll på sengekanten ble til mye rare skrivefeil ser jeg[emoji85] Skulle stå superdeppa - ikke superdelegat.

Godt å få skrevet ut litt igjen...
 
Back
Topp