Vegen mot våre små ♥️

Ikm i dag, men ingen tegn til tanta. Testet sist på torsdag. Da var den blenda.. Er bortreist, så får testet tidligest mandag kveld. Frykter at tr kommer i morgen da. Føler at vi virkelig ikke har hellet med oss...:(
Får nesten litt vondt av å se så mange det klaffer for i pp1 og pp2, mens vi er i pp8, og går trolig inn i pp9 etter helgen.. Uff, ble sutrete dette. Ønsker selvfølgelig alle positive tester, bare vondt å se "alle andre" få det, og ikke vi :( Jaja, er jo min dagbok, så det får bare gå:p

Forstår deg totalt når du tenker slik, og det trur jeg er hos mange...
Var slik med meg når jeg prøve på den første. Jeg og ei venninne ble gravid samtidig, men jeg mistet. Men hun forble. Og det tok nesten 6 måneder til jeg ble gravid igjen. Så det er helt naturlig å tenke slik. Og ja, det er din dagbok og det kan du skrive hva som helst [emoji4]

Håper inderlig at tr holder seg unna og pp8 blir den siste, hvis ikke så skal jeg gjøre hva som helst at pp9 blir den siste! Derma basta og fillebombombom!!
 
Forstår deg totalt når du tenker slik, og det trur jeg er hos mange...
Var slik med meg når jeg prøve på den første. Jeg og ei venninne ble gravid samtidig, men jeg mistet. Men hun forble. Og det tok nesten 6 måneder til jeg ble gravid igjen. Så det er helt naturlig å tenke slik. Og ja, det er din dagbok og det kan du skrive hva som helst [emoji4]

Håper inderlig at tr holder seg unna og pp8 blir den siste, hvis ikke så skal jeg gjøre hva som helst at pp9 blir den siste! Derma basta og fillebombombom!!

Takk gode deg for så hyggelig svar:Heartred Trengte det!
Så trist å høre at du mistet. Har ikke opplevd det selv, så skal ikke uttale meg sånn om det, men vil tro at det har vært fryltige tøft. Vertfall når vennina di fikk baby, og ikke du, når du egentlig skulle hatt! Kan tenke meg at det er mye verre enn å vere i pp8! Sender deg en stor klem og håper at du aldri trenger å oppleve det igjen:love7
 
Takk gode deg for så hyggelig svar[emoji813]red Trengte det!
Så trist å høre at du mistet. Har ikke opplevd det selv, så skal ikke uttale meg sånn om det, men vil tro at det har vært fryltige tøft. Vertfall når vennina di fikk baby, og ikke du, når du egentlig skulle hatt! Kan tenke meg at det er mye verre enn å vere i pp8! Sender deg en stor klem og håper at du aldri trenger å oppleve det igjen:love7


Så søt du er [emoji173]
Du må bare tenke positivt i alt, det er alltid en grunn for alt. Jeg tenker, hvis jeg ikke hadde mistet den første så ville jeg ikke hatt gutten jeg hatt nå. Men et annet barn, og nå kan jeg ikke se et liv uten han. Så hvis det ikke klaffer nå i denne pp, så kanskje var det ment at du skulle få et februar barn [emoji8]
 
CD33 og ingen tr. Har aldri gått lenger over enn til CD33. Har som regel tr på dag 30 eller 32, så om den ikke er her til i morgen skjønner jeg ingenting. Usikker på om jeg hadde el denne mnd, og bare blenda tester, så kan ikke skjønne hva som skjer..hm.. Har forresten sykt mye gass for tiden. Utrulig irriterende, skjønner ikke hva det kommer av. Har jo kuttet ned på snop, og spist null lakris!
Fikk spørsmål i sted av niesen min om jeg hadde baby i magen. Er nok en nysgjerrig mor inn i bildet hehe:p Skulle gjerne ha sagt ja, men jeg får vertfall håpe at hun har rett da! To ganger denne mnd at noen spør. Begynner å lure litt nå. Aldri blitt spurt så direkte før, så kanskje det er håp :nailbiting::p
 
Last edited:
Oooh, nosy people er fun om de har rett [emoji16] vi håper de har rett da!
 
Skjønner ingenting nå! Negativ g-test i går kveld, men fortsatt ingen tr. Er på CD35 i dag.. Har aldri gått så langt over tiden før.. Var helt sikker på at tr skulle komme i helgen, så jeg startet å tempe (korrekt, haha) i går. Var da nede i 37.1. Tempet noen ganger sist uke og låg da i snitt på 37.5, så tempen sank veldig. Det tyder vel på tr om jeg ikke tar feil? Greia er at i dag var den oppe igjen til 37.7 :confused: Måtte tempe tre forskjellige steder å få trippelskjekke! Voknet også med magesmerter. Kjentes ut som jeg skulle kaste opp. Er helt over nå da.. Åh, dumme kropp:mad:
 
Last edited:
Negativ test i dag, og fortsatt ingen tr, så da har jeg nok bare hoppet over denne mnd. Jaja, er vel på CD5/36 allerede om jeg skal forholde meg til når tr skulle vært. Om det ikke går nå heller er det nesten så vi slutter å prøve aktivt frem til termin blir på sommeren. Da slipper jeg å ta friår fra studiene for å bli ferdig med siste semesteret :)
 
Teite kroppen som ikke vil samarbeide :( Stor klem til deg :Heartred
 
Siste dagene har vært rare og forvirrende. Tok en test på onsdag - helt blenda, uten tvil. Symptomene forsetter likevel å strømme på, og tr er ikke å se. Har vært skikkelig kvalm siste dagene om morningen, og noen ganger på nippet til å kaste opp. Har i tillegg hatt mye luft i magen, annerledes matlyst, høy temp og stikninger/press nederst i magen. Flere av desse symptomene kommer ofte rett før tr, så nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke. Er el forsinket og mensen kommer hver øyeblikk? Er jeg gravid? Eller har jeg bare hoppet over en periode, men har fortsatt smertene? Urgh:yuck: for noe dritt
 
Dra til legen og be om hjelp til å finne ut hva som skjer?
Man regner ikke ny pp før tr har kommet på besøk [emoji1]
 
Og der kom tantaxsmile9 Selv om det er kjipt, vet vi vertfall hvor vi er i prosessen :) Krysser fingrene for at pp9 er vår pp :happy: Tips til hva vi kan prøve denne gangen? Bor på et lite tettsted, så har ikke mulighet til å få tak i all slags fancy greier.. Litt usikker på hva vi skal prøve nå :)
 
Og der kom tantaxsmile9 Selv om det er kjipt, vet vi vertfall hvor vi er i prosessen :) Krysser fingrene for at pp9 er vår pp :happy: Tips til hva vi kan prøve denne gangen? Bor på et lite tettsted, så har ikke mulighet til å få tak i all slags fancy greier.. Litt usikker på hva vi skal prøve nå :)
Bestill termometer? [emoji16]
Ville kjøpt teen jeg har liggende, den er kjempegod! Inneholder masse som skal være bra for hormoner
23a043b751a2f978522d6b35f85e7d13.jpg
 
Bestill termometer? [emoji16]
Ville kjøpt teen jeg har liggende, den er kjempegod! Inneholder masse som skal være bra for hormoner

Takk for tips:happy: Skal teste ut teen! Hvor kjøpte du den?
Har et veldig godt termometer som vi kjøpte for ikke så lenge siden, så blir nok ikke nytt med det første. Er desverre bare en desimal da, men tror det skal gå greit likevel :) Gode tips uansettxsmile9
 
Takk for tips:happy: Skal teste ut teen! Hvor kjøpte du den?
Har et veldig godt termometer som vi kjøpte for ikke så lenge siden, så blir nok ikke nytt med det første. Er desverre bare en desimal da, men tror det skal gå greit likevel :) Gode tips uansettxsmile9
Jeg kjøpte min på helsekost [emoji4]
Joda, det funker nok bra, bare husk at den kan se veldig hakkete ut i forhold til mange andre sin som bruker to desimaler.
 
Og der kom tantaxsmile9 Selv om det er kjipt, vet vi vertfall hvor vi er i prosessen :) Krysser fingrene for at pp9 er vår pp :happy: Tips til hva vi kan prøve denne gangen? Bor på et lite tettsted, så har ikke mulighet til å få tak i all slags fancy greier.. Litt usikker på hva vi skal prøve nå :)

2ec90c4863520475cd0c3e0f1a900930.jpg


Denne kjøpte jeg på helsekost, har drukket en-to kopper daglig fra CD3. Skal drikkes frem til EL, og kan fremskynde EL. Nå må jeg se hva tempen sier i morgen, men tror utifra smerter og slim at det kan bli i morgen. Det blir isåfall CD16 i stedet for CD20 som det var forrige PP. :)
Masse lykke til [emoji177]
 
2ec90c4863520475cd0c3e0f1a900930.jpg


Denne kjøpte jeg på helsekost, har drukket en-to kopper daglig fra CD3. Skal drikkes frem til EL, og kan fremskynde EL. Nå må jeg se hva tempen sier i morgen, men tror utifra smerter og slim at det kan bli i morgen. Det blir isåfall CD16 i stedet for CD20 som det var forrige PP. :)
Masse lykke til [emoji177]
Det er midt i blinken med tanke på at el var veldig forsinket denne gangen :) Takk for tipsxsmile9
 
Testa ut salvie-teen i dag. Smakte overhodet ikke godt, haha:yuck: Nå skal det da sies at jeg ikke er særlig begeistret over noen som helst type te da, men er en fare for at det blir lite av den fremover. Må klare å venne meg til smaken før jeg sluker innpå :p Har startet med b-vitaminer og d-vitaminer i tillegg til folat da:) Og så har vi bestilt oss noen greier som jeg håper kommer i posten i dag eller i morgen xsmile9 Tempe gjør jeg også (riktig denne gangen..), og så tenker jeg å starte med el-tester i starten av neste uke :happy:
 
Testa ut salvie-teen i dag. Smakte overhodet ikke godt, haha:yuck: Nå skal det da sies at jeg ikke er særlig begeistret over noen som helst type te da, men er en fare for at det blir lite av den fremover. Må klare å venne meg til smaken før jeg sluker innpå :p Har startet med b-vitaminer og d-vitaminer i tillegg til folat da:) Og så har vi bestilt oss noen greier som jeg håper kommer i posten i dag eller i morgen xsmile9 Tempe gjør jeg også (riktig denne gangen..), og så tenker jeg å starte med el-tester i starten av neste uke :happy:

Jeg synes den smaker bedre med en skje honning i ;)
Blir spennende med nye ting å prøve denne ppen da, krysser fingrene for deg. [emoji4][emoji172]
 
Nå kom pakken fra fertil.no! xsmile9 Ser ut til at det blir testing i dag da gitt! Nå får vi bare håpe at alt er som det skal. Om ikke er det jo en mager trøst å finne ut av det allerede nå, så vi kan be om hjelp med en gang :)
Snapchat-1772574641.jpg
 
Back
Topp