Prøver igjen

Har du ikke testet siden 11dpo?
Skal vi se, jo jeg testa i går.. Heeeeeeeeelt negativ da. Jeg skjønner ikke helt dette her, ingen antydning til tr. Har alltid begynt å spotte litt i dagene før ikm, så nå er jeg egentlig overrasket hver gang jeg er på do og ikke ser noe [emoji55] spent!!
 
Skal vi se, jo jeg testa i går.. Heeeeeeeeelt negativ da. Jeg skjønner ikke helt dette her, ingen antydning til tr. Har alltid begynt å spotte litt i dagene før ikm, så nå er jeg egentlig overrasket hver gang jeg er på do og ikke ser noe [emoji55] spent!!
ok. fant bare en test i går som sto -fra i går på.
Sikker på at du testet? ;)
 
01dde1b73c6a638bee73ce9710fb179e.jpg


Dagens test [emoji37]
 
Så irriterende at disse strekene dine ikke vil vise på testen da!
Ja det er noe dritt! Nå tenker jeg alt håp er ute [emoji37] men! Fortsatt ingen tegn på tr. Og har hodepine og er kvalm.. Blæ, dette er den mest forvirrende ppen så langt! Hva tror dere, er det noen sjanse? Ifølge appen min er ikm i dag...
 
Nei så kjedelig! :( Håper på bedre lykke neste pp!
 
Tusen takk! Dere er gode [emoji171] ja, det er bare å komme seg gjennom skuffelsen og begynne å se fremover mot ny prøveperiode. Jeg skal prøve å holde meg unna tester denne gangen, får se om det går.
 
Sender en klem til deg, håper du får en god dag[emoji173]️[emoji177][emoji173]️ nå skal det bli en liten spire til oss begge
 
Jeg krysser alt for deg denne prøveperioden! Sender masse babystøv[emoji173][emoji173][emoji173] nå skal den sitte!
 
Back
Topp