Prøver igjen

Ja ja, da dro jeg på hyttetur i går og tok bare ned meg en test. Hadde tenkt å spare den til mandag morgen, men det klarte jeg visst ikke. Tok den nå, og den var heeeeeeeelt hvit. Så nå blir neste test på tirsdag morgen, det er på ikm dagen. Så det må.jo være bra. Jeg tror tr kommer, for sist gang testa jeg positiv på ettermiddagen 10 dpo.. [emoji20] ja ja. Vi får se
 
Håper det bare tar litt tid før to streker kommer denne gangen [emoji173]️[emoji173]️ ingen svangerskap er jo like :)
I første svangerskap testet jeg som sagt neg 10 dpo, positiv 12 dpo. I neste svangerskap negativt på det jeg trodde var ikm (riktignok utvanna urin). Tre dager senere testa jeg positivt. Viste seg at EL var tre dager for sein, men mao testa jeg negativt 11 dpo.
Krysser fingra for deg :)
 
Håper det bare tar litt tid før to streker kommer denne gangen [emoji173]️[emoji173]️ ingen svangerskap er jo like :)
I første svangerskap testet jeg som sagt neg 10 dpo, positiv 12 dpo. I neste svangerskap negativt på det jeg trodde var ikm (riktignok utvanna urin). Tre dager senere testa jeg positivt. Viste seg at EL var tre dager for sein, men mao testa jeg negativt 11 dpo.
Krysser fingra for deg :)
Takk!! Jeg håper det jeg og [emoji170][emoji4][emoji106]
 
Ja jeg hadde tenkt det.. Men så synes jeg at jeg kjenner på kroppen at tr er på vei [emoji37] jeg vet jo ikke sikkert før det skjer, men kjenner det i magen og i korsryggen. Og testene frem til nå har jo vært 100% hvite, så nå har jeg en dårlig følelse
 
Hmmm, ingen tr ennå. Synes symptomene på at det skulle skje også er borte. Håpet er litt tilbake, selv om jeg ikke tror så mye at det kan skje nå. Må bare vente å se!
 
Test test test! :D
men jeg tør ikke! [emoji37] det har bare vært negative tester hele veien denne gangen, nå venter jeg egentlig mest på tr. Jeg blir så lei meg av negativ test nå. Tror jeg venter til onsdag morgen hvis ikke tr har kommet før det.. Jeg føler liksom at alt håp er ute fordi de har vært heeeeeeeelt hvite, men samtidig vet jeg jo om at mange ikke får positiv test før etter ikm..
 
1feea0777b2fd6454d23752d28eccf99.jpg


Fra i går..
 
Takk! Ja hun har holdt seg unna [emoji4] heldigvis! Og jeg kjenner ikke noen flere tegn til at hun kommer heller [emoji106] spennende
 
Back
Topp